  • Data: 2015-05-18 15:43:07
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 13:14:32 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > w sumie - nudy aczkolwiek komora podszkolili niezle,a duda spiety. Nie wiem czy
    wahajacy sie, a przeciez o nich chodzi, uzyskali jakies wskazowki.
    > Ze strony dudy braklo mocniejszego ataku np w sprawie WSI, ale tez braklo
    merytorycznego przekazu o sprzecznosci: dlaczego pis mowi ze jest tak zle skoro jest
    tak dobrze - otoz jest tak dobrze bo polscy przedsiebiorcy intensywne pracuja - nie
    dzieki wsparciu panstwa a raczej wbrew jego opresjnej polityce. Wszystko czego sie
    sie dotknie aparat pastwowy dziala zle, albo bardzo zle - zatem gruntowna zmiana
    modelu panstwa pozwoli zniesc bariery dla przedsiebiorczosci, to da natychmiastowa
    eksplozje wzrostu gospodarczego i stad beda pieniadze m.in. na wyborcze obiecanki,
    praca itd...

    > b.

    W WSI frajerzy nie siedzieli. Jeśli nielicznym udało się zagarnąć cały polski majątek
    to musiało się to odbyć tylko w organizacji typu mafijnego nadzorowanego przez
    instytucję typu WSI. Jeśli PIS rządził i nic nie wykopał spod ziemi to znaczy że już
    nikt niczego nie znajdzie. Duda jako prawnik ma instynkt samozachowawczy i nie mając
    nic więcej niż plotki tematu nie ruszył.