  • Data: 2015-05-18 16:39:10
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-18 o 14:55, Kris pisze:

    > Można iść oddać nieważny głos.

    I miec poczucie dobrze spelnionego obowiazku? Moze masz racje. Nie
    chodzi o lenistwo a o to, ze klasa polityczna generalnie spoleczenstwo
    ma gdzies. Swiadczy o tym min. frekwencja. Wiec nie pojscie to moim
    zdaniem tez glos, ze i ja moge miec ich tam gdzie oni maja mnie. Oddanie
    niewaznego glosu i nie pojscie skutkuje tym samym, a glos jednak inny.

    Pozdro.. TK