  • Data: 2015-05-18 16:49:58
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja wahajacy sie uzyskalem jakies wskazowki. Mialem zaglosowac przeciw a
    > teraz mysle, ze i przeciw to szkoda z domu wychodzic.

    zawsze mnie załamuje, że praktycznie o wyniku wyborów decyduje ta
    najgłupsza z głupiej części społeczeństwa, która ma za mały rozumek,
    żeby sobie wyrobić przez parę lat zdanie nt. na kogo głosować, tylko
    obserwuje debaty w TV, i w oparciu o to "która małpa lepiej skacze na
    gumie" sobie wybiera np. kandydata na prezydenta.

    Więc nawet lepiej - nie wychodź z domu.