  • 11. Data: 2015-05-18 15:42:26
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:mjcpre$3j3$...@n...news.atman.pl...

    > Jest kilka takich barier: składka emerytalna, rentowa i zdrowotna
    > powiązane z kodeksem pracy.

    Ależ one są _niższe_ niż średnia europejska więc cóż to za "bariery"?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 12. Data: 2015-05-18 15:43:07
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 13:14:32 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > w sumie - nudy aczkolwiek komora podszkolili niezle,a duda spiety. Nie wiem czy
    wahajacy sie, a przeciez o nich chodzi, uzyskali jakies wskazowki.
    > Ze strony dudy braklo mocniejszego ataku np w sprawie WSI, ale tez braklo
    merytorycznego przekazu o sprzecznosci: dlaczego pis mowi ze jest tak zle skoro jest
    tak dobrze - otoz jest tak dobrze bo polscy przedsiebiorcy intensywne pracuja - nie
    dzieki wsparciu panstwa a raczej wbrew jego opresjnej polityce. Wszystko czego sie
    sie dotknie aparat pastwowy dziala zle, albo bardzo zle - zatem gruntowna zmiana
    modelu panstwa pozwoli zniesc bariery dla przedsiebiorczosci, to da natychmiastowa
    eksplozje wzrostu gospodarczego i stad beda pieniadze m.in. na wyborcze obiecanki,
    praca itd...

    > b.

    W WSI frajerzy nie siedzieli. Jeśli nielicznym udało się zagarnąć cały polski majątek
    to musiało się to odbyć tylko w organizacji typu mafijnego nadzorowanego przez
    instytucję typu WSI. Jeśli PIS rządził i nic nie wykopał spod ziemi to znaczy że już
    nikt niczego nie znajdzie. Duda jako prawnik ma instynkt samozachowawczy i nie mając
    nic więcej niż plotki tematu nie ruszył.

  • 13. Data: 2015-05-18 15:53:01
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 14:02:08 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > pałacu prezydenckim zasługuje na trybunał stanu.

    > :-)))
    >
    > Jeśli obecne Państwo polskie jest opresyjne to jak nazwiesz to sprzed 10
    > lat? A jak to sprzed 15?
    >
    > Proponuję jednak otworzyć oczy i uszy i zrobić sobie wycieczkę po
    > okolicznych przedsiębiorstwach i pogadać z właścicielami :-) Jeśli chodzi o
    > prowadzenie biznesu to z roku na rok jest coraz lepiej.

    > Jakie znowu bariery? Napisz konkretnie jakie trudności napotyka w Polsce
    > osoba co chce założyć firmę i zatrudnić ludzi.

    > Jaki nagły wzrost skoro już teraz nie ma kto robić? Trzeba by masowa

    Bariery to temat dyżurny. Jak pies nie ma co robić to sobie jaja liże. Politycy jak
    nie mają co powiedzieć to mówią że bariery w zakladaniu działalności. Zdaję sobie
    sprawę że są państwa że jest jeszcze łatwiej niż w Polsce. Podobno w Anglii jak ktoś
    zakłada działalność to ją zakłada i ma pół roku na zgłoszenie do urzędu że
    prowadzi. Barierą są inne podatki i ZUS tam i tu. Ale to jest związane z innymi
    uwarunkowaniami niż biurokratyczne.

  • 14. Data: 2015-05-18 15:58:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maciek wrote:

    > Jest kilka takich barier: składka emerytalna, rentowa i zdrowotna
    > powiązane z kodeksem pracy.

    bo jakby ich nie było to przedsiębiorca płaciłby duuuużo więcej
    pracownikom. A! tylko nie byłoby pracowników bo każdy byłby
    przedsiębiorcą

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2015-05-18 16:16:26
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    oglegroups.com...

    > Na wstępnie: nie oglądałem - czytałem zapis relacji - dzięki temu nie

    w debatach podobno wartosc słów to tylko 7%. Ciekawe jak oni to liczą :)

> [...]
    > że Kukiz wyrośnie na konkurenta PO i mam osobistą nadzieję że to będzie
    > rzeczywista prawica, a nie związkowi socjaliści pod szyldem chadeków jak

    Kukiz? A potrafisz powiedziec jakie on ma poglądy? On sie zabarykadowal na jowach i
    tyle. A jowy niczego nie załatwiają.
    Wniosek jest taki ze on zebral niezadowolonych z systemu, dokladnie jak palikot w
    poprzednich wyborach. Ale zeby naprawic polske to najpierw trzeba wiedziec dlaczego
    jest zle (ty nawet tego nie wiesz - ale 20% wyborców to wie), co zmienic - no i
    zebrac sile zdolna i zdeterminowana to zrobic.

    > WSI? Po co Duda miałby zniechęcać ludzi przypominając jedną z większych
    > wpadek PiS? Rozwalenie naszych służb

    nazwanie wsi "naszymi" służbami swiadczy o głebokiej lemingozie :)

> [...]

    > :-)))
    >
    > Jeśli obecne Państwo polskie jest opresyjne to jak nazwiesz to sprzed 10

    Ty mnie nie rozumiesz - ja mowie o 25latach. Od chwili odzyskania niepodległosci
    krajem rzadzi mafia oparta o komunistyczne służby - łącznie ze wspomnianym wsi. Był
    epizod rzadów koalicji pis-u - ale wiele nie zdzialal w temacie odzyskania kraju dla
    polaków.

    > Proponuję jednak otworzyć oczy i uszy i zrobić sobie wycieczkę po
    > okolicznych przedsiębiorstwach i pogadać z właścicielami :-) Jeśli chodzi o
    > prowadzenie biznesu to z roku na rok jest coraz lepiej.

    Ale mogłoby byc 100x lepiej...

    > Jakie znowu bariery? Napisz konkretnie jakie trudności napotyka w Polsce
    > osoba co chce założyć firmę i zatrudnić ludzi.

    juz ktos ci tu wypisal - to temat na dluga dyskusje

    > Jaki nagły wzrost skoro już teraz nie ma kto robić? Trzeba by masowa
    > zatrudniać Ukraińców i Białorusinów.

    no ale dalczego nie ma ktos robic to juz nie zapytasz? Najbardziej przedsiebiorcza
    czesc polaków jest za granica.
    Za okupacji stracilismy 6mln ludzi. Teraz podobno juz 8mln - mafii przy władzy za to
    nalezy sie kula w łeb. A poniewaz jestesmy milosierni wystarczy ze ta mafie wysle sie
    na przymusową emigracje, nie trzeba mordowac...

    b.

  • 16. Data: 2015-05-18 16:39:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-18 o 14:55, Kris pisze:

    > Można iść oddać nieważny głos.

    I miec poczucie dobrze spelnionego obowiazku? Moze masz racje. Nie
    chodzi o lenistwo a o to, ze klasa polityczna generalnie spoleczenstwo
    ma gdzies. Swiadczy o tym min. frekwencja. Wiec nie pojscie to moim
    zdaniem tez glos, ze i ja moge miec ich tam gdzie oni maja mnie. Oddanie
    niewaznego glosu i nie pojscie skutkuje tym samym, a glos jednak inny.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2015-05-18 16:49:58
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ja wahajacy sie uzyskalem jakies wskazowki. Mialem zaglosowac przeciw a
    > teraz mysle, ze i przeciw to szkoda z domu wychodzic.

    zawsze mnie załamuje, że praktycznie o wyniku wyborów decyduje ta
    najgłupsza z głupiej części społeczeństwa, która ma za mały rozumek,
    żeby sobie wyrobić przez parę lat zdanie nt. na kogo głosować, tylko
    obserwuje debaty w TV, i w oparciu o to "która małpa lepiej skacze na
    gumie" sobie wybiera np. kandydata na prezydenta.

    Więc nawet lepiej - nie wychodź z domu.

  • 18. Data: 2015-05-18 16:53:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 18 May 2015 07:16:26 -0700 (PDT), Budyń napisał(a):

    > no ale dalczego nie ma ktos robic to juz nie zapytasz? Najbardziej
    > przedsiebiorcza czesc polaków jest za granica.

    Chyba żartujesz. Mnósto osób wyjechało do prostych prac, nie do prowadzenia
    firm.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2015-05-18 20:17:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-18 o 16:49, sundayman pisze:

> [...]
    > obserwuje debaty w TV, i w oparciu o to "która małpa lepiej skacze na
    > gumie" sobie wybiera np. kandydata na prezydenta.

    Obawiam sie, ze nie rozumiesz.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2015-05-18 21:29:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 maja 2015 23:29:29 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Jak tam po debacie??

    Moim zdaniem remis...

    0:0

    :-)