    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 18 May 2015 06:53:01 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Budujemy Polskę
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 14:02:08 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > pałacu prezydenckim zasługuje na trybunał stanu.

    > :-)))
    >
    > Jeśli obecne Państwo polskie jest opresyjne to jak nazwiesz to sprzed 10
    > lat? A jak to sprzed 15?
    >
    > Proponuję jednak otworzyć oczy i uszy i zrobić sobie wycieczkę po
    > okolicznych przedsiębiorstwach i pogadać z właścicielami :-) Jeśli chodzi o
    > prowadzenie biznesu to z roku na rok jest coraz lepiej.

    > Jakie znowu bariery? Napisz konkretnie jakie trudności napotyka w Polsce
    > osoba co chce założyć firmę i zatrudnić ludzi.

    > Jaki nagły wzrost skoro już teraz nie ma kto robić? Trzeba by masowa

    Bariery to temat dyżurny. Jak pies nie ma co robić to sobie jaja liże. Politycy jak
    nie mają co powiedzieć to mówią że bariery w zakladaniu działalności. Zdaję sobie
    sprawę że są państwa że jest jeszcze łatwiej niż w Polsce. Podobno w Anglii jak ktoś
    zakłada działalność to ją zakłada i ma pół roku na zgłoszenie do urzędu że
    prowadzi. Barierą są inne podatki i ZUS tam i tu. Ale to jest związane z innymi
    uwarunkowaniami niż biurokratyczne.