    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budujemy Polskę
    Date: Tue, 26 May 2015 13:16:09 +0200
    <6...@g...com>
    <mk1dhj$a63$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>

    dyskusyjnych:8e2068f4-1a8a-44e6-9a35-8a652a91fa77@go
    oglegroups.com...

    > Jest tez pytanie skad Komorowski w 1991r bedac skromnym nauczycielem mial
    > 260 tys marek do kupy ze swoim wspolnikiem na zainswestowanie w parabanku
    > "Bank Palucha" :) Komorowski twierdzi ze mial pare tysiecy, a reszte
    > pozyczyl
    > od wspolnika (Macieja Rayzachera). Wspolnik twierdzi, ze mial pare
    > tysiecy,
    > a reszte pozyczyl od.. Komorowskiego :-)

    To żadna rewelacja - to była kasa zbierana na kampanię Wałęsy, a nie
    prywatna kasa Komorowskiego - on był tylko "słupem".

    Z dzisiejszej perspektywy to oczywiście naganne, ale w tamtych czasach
    politycy bynajmniej nie dbali o przejrzystość finansów partii czy komitetów
    wyborczych. Wystarczy przypomnieć SDRP czy PC które przejęły lokale.

    > Kase stracili ale.. Kontrwywiad pomogl i odzyskali wszystko spowrotem :-)

    Nie tylko oni. Kasę odzyskali też różni generałowie i inni wojskowi - ot WSI
    pomogło wojskowym a że WP wtedy było blisko z Wałęsą to pewnie wystarczyło
    jedno jego słowo by i Komorowskiemu pomogli.

    > W 1991 Komorowski byl nauczycielem i mial na utrzymaniu zone i piecioro
    > dzieci. 260 tys marek na tamtejsze czasy to na dzisiejsze gdzies okolo
    > kilka milionow zlotych.

    To nie była jego. Jeśli ta książka ma tylko takie rewelacje to już wiem, by
    jej nie czytać.

    > Ciekawy tez jest watek zony BK. Ostatnio bedac w jakiejs telewizji
    > sniadaniowej zastanawialem sie jak to jest ze zona tak naprawde wierzy w
    > przejrzysosc dzialan swojego meza. A tu sie okazuje ze to ona wprowadzila
    > meza do tych "elit", jej rodzice byli funkcjonariuszami Ministerstwa
    > Bezpieczenstwa i dzialaczami PZPR. To jest jedno wielkie szambo :)

    Ja rodzice sporej części polityków z Kaczyńskim włącznie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie