    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budujemy Polskę
    Date: Thu, 28 May 2015 16:14:17 +0200
    <2...@g...com>

    dyskusyjnych:240cc958-cb3d-4520-9995-1ae14c174ae0@go
    oglegroups.com...

    > a jak sąsiadke z podbitymi oczami kolejny zobaczysz to meza nazwiesz
    > bandytą? Zeznania sprzeczne, zainteresowana twierdzi ze spadła ze schodów,
    > ty nie widziales... Mnie indukcyjne myslenie
    > doprowadzi do wniosku ze to bandyta - bedziesz domniemywał niewinnosci?
    > Procesy poszlakowe nie wziely sie znikad i mozna wyciagac wnioski bez
    > bycia swiadkiem.

    Nie nie nazwę dopóki nie będę miał przeczucia graniczącego z pewnością. No i
    pobicie podpada pod bandytyzm, a kradzież nijak nie. Dlatego jak będę miał
    _wiedzę_ że mój sąsiad jest złodziejem złomu to go bandytą nie nazwę. Ale
    złodziejem jak najbardziej tak!

    To nie poszlakowość jest osią naszego sporu - to drugorzędne. Podstawową
    osią sporu jest to że Ty domniemanych złodziei nazywasz "bandytami". Gdybyś
    ich nazywał złodziejami (nawet bez dowodów) to bym tak mocno nie
    protestował.

    Pozdrawiam
    Ergie