eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieButy powinny byc sprzedawane z pumeksem do likwidacji odciskow › Re: Buty powinny byc sprzedawane z pumeksem do likwidacji odciskow
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 5 Apr 2022 11:54:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Buty powinny byc sprzedawane z pumeksem do likwidacji odciskow
    From: ptoki <s...@g...com>

    wtorek, 5 kwietnia 2022 o 11:15:26 UTC-5 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    odcisk i pumeks do ich ścierania

    > musialbym tydzień nogi moczyć w olejku różanym, aby tak nie żśmierdziały

    Nie potwierdzam.
    Znaczy sie tak ale nie. Mianowicie jak masz skore zebrana pumeksem a buty jako tako
    przewiewne i skarpety zmieniane to nawet podczas ciezkich warunkow trudno aby nogi
    zasmierdły.
    Wazne aby nogi wysuszyc po robocie i butom tez dac na to szanse.
    Sa nawet takie suszarki z gietka rura ktore buty susza delikatniej niz postawienie na
    albo pod kaloryferem.

    > Ja to tlumaczę naukowo tak, że odciski to są stygmaty i mają znaczenie i medyczne i
    religijne
    > bo cierpienie wzbogaca i umacnia wiarę

    Jak tam lubicie Mosci Panie. Ja jednakze widze to inaczej. Nie mam za jakie grzechy
    cierpiec a na zapas nie zamierzam. Dlatego odciskow nie chce.

    > Zwierzęta żyjące wolno nie mają odcisków bo im się ścieraja bo żyja boso, a krowom
    na pastwisku czy koniom, ścierają sie
    > kopyta

    Roznie z tym jest. Te co maja krzywe nogi to szybko sa konsumowane...

    > Powinna być do b utów dodawana gwarancja, że jak zrobily odciski to producent płaci
    za leczenie odcisków,l
    > bo to wada fabryczna i producent winny

    Tu sie nieco przychylam. Te zelowe wkladki to zlo. piankowe podeszwy sa ok ale te
    wkladki to pomylka.

    > A jak nie potrafi produkowac bezodciskowego obuwia to niech zbiera szmaty po
    śmietnikach

    Nie kupuj takowych, szybko sie naucza nie robic...