  • 1. Data: 2022-04-04 13:46:07
    Temat: Buty powinny byc sprzedawane z pumeksem do likwidacji odciskow
    Od: a a <m...@g...com>

    Na 100 par butów, jakie kupiłem,. 50 wywolało odciski

    Wadliwośc butów jest ewidentna
    tak skórzanych, jak i Biedronkowych plastikowych
    i do butów powinna być dodawana tak szczotka do butów, pasta, jak i maśc na odcisk i
    pumeks do ich ścierania

  • 2. Data: 2022-04-04 16:45:44
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 4 kwietnia 2022 o 06:46:09 UTC-5 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > tak skórzanych, jak i Biedronkowych plastikowych
    > i do butów powinna być dodawana tak szczotka do butów, pasta, jak i maśc na odcisk

    U mnie odciski sie robia jak mam jakies fikusne podkladki pod stope.
    Jak jest tam jakas bieda plotno albo filc to jest dobrze. Zero odciskow.
    Jak jakiś żel czy inne gumko/piankopodobne wymysło to sie odciski robia.

    Nie wiem czy jestem reprezentatywny ale tak to u mnie wyglada. Korelacja jest dosyc
    silna.

  • 3. Data: 2022-04-05 00:29:13
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 4 April 2022 at 16:45:46 UTC+2, ptoki wrote:

> [...]
    >
    > Nie wiem czy jestem reprezentatywny ale tak to u mnie wyglada. Korelacja jest dosyc
    Dzięki bracie
    Nie noszę skarp[et cały rok i może to jest przyczyna
    Buty zimowe 100% skóra, wysokie, wkladka skóra była żelowa
    i odcisk na lewej nodze, poduszka za malym palcem, na 2 cm

    Ja to pierdziele, jak to boli i piecze

    Pumeksem drę ale odciski mają korzenie

    Warto aby ktoś napisal prace doktorską nt. odciskowania

  • 4. Data: 2022-04-05 18:02:38
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 4 kwietnia 2022 o 17:29:14 UTC-5 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja to pierdziele, jak to boli i piecze
    >
    > Pumeksem drę ale odciski mają korzenie
    >
    > Warto aby ktoś napisal prace doktorską nt. odciskowania

    Ta. U mnie te wszystkie salicylowe metody to tak srednio dzialaly.
    Zeszlo jak buta zmienilem i ogolnie bez niczego po domu chodzilem. Ale ze 3 miesiace
    sie z tym wozilem.
    Troche pomagalo moczenie i pumeksowanie ale nie jakos drastycznie.

    Jak chcesz szybko i jako tako to trza doktorowi dac wydlubac.

  • 5. Data: 2022-04-05 18:15:25
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 5 April 2022 at 18:02:39 UTC+2, ptoki wrote:

> [...]
    > Troche pomagalo moczenie i pumeksowanie ale nie jakos drastycznie.
    >
    > Jak chcesz szybko i jako tako to trza doktorowi dac wydlubac.
    musialbym tydzień nogi moczyć w olejku różanym, aby tak nie żśmierdziały

    Ja to tlumaczę naukowo tak, że odciski to są stygmaty i mają znaczenie i medyczne i
    religijne
    bo cierpienie wzbogaca i umacnia wiarę

    Zwierzęta żyjące wolno nie mają odcisków bo im się ścieraja bo żyja boso, a krowom na
    pastwisku czy koniom, ścierają sie
    kopyta

    Powinna być do b utów dodawana gwarancja, że jak zrobily odciski to producent płaci
    za leczenie odcisków,l
    bo to wada fabryczna i producent winny

    A jak nie potrafi produkowac bezodciskowego obuwia to niech zbiera szmaty po
    śmietnikach

  • 6. Data: 2022-04-05 18:18:03
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/04/2022 18:15, a a wrote:
    > musialbym tydzień nogi moczyć w olejku różanym, aby tak nie żśmierdziały

    Możesz też najzwyczajniej używać antyperspirantów, jak reszta ludzkości
    me w zwyczaju.

  • 7. Data: 2022-04-05 18:25:55
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 5.04.2022 o 18:18, heby napisał:

    > Możesz też najzwyczajniej używać antyperspirantów, jak reszta ludzkości
    > me w zwyczaju.

    Wystarczy myć codziennie przez tydzień. A potem zaś około Wielkiej Nocy.

  • 8. Data: 2022-04-05 20:54:17
    Od: ptoki <s...@g...com>

    wtorek, 5 kwietnia 2022 o 11:15:26 UTC-5 m...@g...com napisał(a):

    odcisk i pumeks do ich ścierania

    > musialbym tydzień nogi moczyć w olejku różanym, aby tak nie żśmierdziały

    Nie potwierdzam.
    Znaczy sie tak ale nie. Mianowicie jak masz skore zebrana pumeksem a buty jako tako
    przewiewne i skarpety zmieniane to nawet podczas ciezkich warunkow trudno aby nogi
    zasmierdły.
    Wazne aby nogi wysuszyc po robocie i butom tez dac na to szanse.
    Sa nawet takie suszarki z gietka rura ktore buty susza delikatniej niz postawienie na
    albo pod kaloryferem.

    > Ja to tlumaczę naukowo tak, że odciski to są stygmaty i mają znaczenie i medyczne i
    religijne
    > bo cierpienie wzbogaca i umacnia wiarę

    Jak tam lubicie Mosci Panie. Ja jednakze widze to inaczej. Nie mam za jakie grzechy
    cierpiec a na zapas nie zamierzam. Dlatego odciskow nie chce.

    > Zwierzęta żyjące wolno nie mają odcisków bo im się ścieraja bo żyja boso, a krowom
    na pastwisku czy koniom, ścierają sie
    > kopyta

    Roznie z tym jest. Te co maja krzywe nogi to szybko sa konsumowane...

    > Powinna być do b utów dodawana gwarancja, że jak zrobily odciski to producent płaci
    za leczenie odcisków,l
    > bo to wada fabryczna i producent winny

    Tu sie nieco przychylam. Te zelowe wkladki to zlo. piankowe podeszwy sa ok ale te
    wkladki to pomylka.

    > A jak nie potrafi produkowac bezodciskowego obuwia to niech zbiera szmaty po
    śmietnikach

    Nie kupuj takowych, szybko sie naucza nie robic...

  • 9. Data: 2022-04-05 22:13:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 4 kwietnia 2022 o 13:46:09 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > tak skórzanych, jak i Biedronkowych plastikowych
    > i do butów powinna być dodawana tak szczotka do butów, pasta, jak i maśc na odcisk
    Tak się robi jak but z miasta a noga ze wsi. Mnie problem nie dotyczy bo z miasta
    jestem.

  • 10. Data: 2022-04-05 22:42:23
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 5 April 2022 at 22:13:44 UTC+2, 4...@g...com wrote:

    odcisk i pumeks do ich ścierania
    > Tak się robi jak but z miasta a noga ze wsi. Mnie problem nie dotyczy bo z miasta
    jestem.
    Jak jestes z miasta to najedź się ciasta

    My ze wsi, całe ranki i dzionki spędzamy w gumiokach

    https://www.youtube.com/watch?v=a_I94dWg0p0