  • 1. Data: 2022-04-01 15:15:31
    Temat: G4 LED - jakie?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Kupował ktoś jakieś LED-y G4 20W?
    Parę kupiłem (w tym z ali) i raczej takie sobie były.
    Nawet jak poświeciły to 20W na pewno nie miały.

    Coś możecie polecić?
    Hurtowa zmiana wszystkich, więc cena gra rolę.

  • 2. Data: 2022-04-01 18:34:12
    Temat: Re: G4 LED - jakie?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 15:15, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > Nawet jak poświeciły to 20W na pewno nie miały.
    >
    > Coś możecie polecić?
    > Hurtowa zmiana wszystkich, więc cena gra rolę.

    g4, g9, ja sobie odpuściłem.
    Problemem jest ograniczona konstrukcja nie pozwalająca odprowadzać
    ciepło. Dlatego albo słabe albo awaryjne.
    Jak masz możliwość lepiej zmień klosz.
    Ja wymieniam bo to sensu nie ma.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2022-04-03 09:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

> [...]
    > Nawet jak poświeciły to 20W na pewno nie miały.
    >
    > Coś możecie polecić?
    > Hurtowa zmiana wszystkich, więc cena gra rolę.

    Mam lampe na 9 zarowek g4.
    Kiedys notorycznie sie przepalały.
    Kupiłem ledowe (jakies zwyklali od chinczyka) i załozyłem.
    Niestety 9 zarówek to było zbyt mało dla zasilacza i piszczał.
    Wiec wymieszałem, załozyłem 4 zwykłe i 5 ledowych.
    Obecnie wymieniam moze jedna na rok z tych zwykłych. Ledy po prostu
    swieca.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 4. Data: 2022-04-03 12:13:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 1 kwietnia 2022 o 15:18:37 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Nawet jak poświeciły to 20W na pewno nie miały.
    >
    > Coś możecie polecić?
    > Hurtowa zmiana wszystkich, więc cena gra rolę.

    Praktycznie wszystkie ledy(już ładnych kilkadziesiąt szt) kupowałem na allegro od
    użytkownika ledsource
    Złego słowa nie powiem odnośnie trwałości czy barwy swiatla.
    Akurat g4 nie potrzebowałem ale widzę że też ma w ofercie .

  • 5. Data: 2022-04-04 10:43:58

    Sun, 3 Apr 2022 03:13:33 -0700 (PDT), w
    <a9b451d8-0e8d-4c28-a86b-b72d6f09bba6n@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > Złego słowa nie powiem odnośnie trwałości czy barwy swiatla.
    > Akurat g4 nie potrzebowałem ale widzę że też ma w ofercie .

    OK, dzięki. Poczytam opinie :)