  • 1. Data: 2022-03-30 16:28:55
    Temat: Re: Raf-Bud Rafał Połczyński, Wągrowiec - ostrzeżenie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 lutego 2022 o 13:24:55 UTC+1 Pringles TMK napisał(a):

    > nas tez oszukal
    Sami się oszukaliscie. Dom buduje się albo samemu albo kupuje zbudowany. Gdyby co 12
    sekund nie rodził się na ziemi frajer to handel by nie istniał.

  • 2. Data: 2022-03-31 18:49:34
    Temat: Re: urodzony w 12 sekundzie
    Od: Runt <t...@b...prv>

    W dniu 2022-03-30 o 16:28, kremlowski pachołek Zenek Kapelinder ujada:
    /.../
    > Sami się oszukaliscie. Dom buduje się albo samemu albo kupuje zbudowany. Gdyby co
    12 sekund nie rodził się na ziemi frajer to handel by nie istniał.

    nu!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA Zenek Kapelinder ujada:

    "Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili klauna i
    artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan wojenny
    żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie mięsa
    armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za uszami ale
    akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."