  • 1. Data: 2022-03-29 21:10:52
    Temat: Mój prąd 3.0 termin wypłaty dotacji
    Od: M M <m...@g...com>

    Do niedawna było 210 dni, już zrobiło się 300 i to roboczych. Teoretycznie zgodnie z
    regulaminem mogą sobie przedłużać w nieskończoność, a pieniądz w tym czasie traci na
    wartości. Ktoś może próbował ruszyć jakoś temat, nie wiem może jakaś interpelacja
    poselska czy coś? Jak chcemy się uniezależniać od paliw z Rosji, to powinno oznaczać
    też zniesienie wszelkich utrudnień dla OZE.

  • 2. Data: 2022-03-30 17:12:47
    Temat: Re: Mój prąd 3.0 termin wypłaty dotacji
    Od: dolczak <u...@w...pl>

    W dniu 2022-03-29 o 21:10, M M pisze:
> [...]
    poselska czy coś? Jak chcemy się uniezależniać od paliw z Rosji, to powinno oznaczać
    też zniesienie wszelkich utrudnień dla OZE.
    Termin odległy to jeszcze nie problem. Mnie odmówili wypłaty bo pani
    biurwa z ministerstwa wysłała mi email wzywający do uzupełnienia
    dokumentów który nigdy do mnie nie dotarł. Ponieważ w ciągu 7 dni nie
    odpowiedziałem na email widmo, domówiła wypłaty. Niestety nie wiem do
    kogo zwrócić się z pretensjami... Darek

  • 3. Data: 2022-03-30 18:55:28
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.03.2022 o 21:10, M M pisze:
> [...]
    poselska czy coś? Jak chcemy się uniezależniać od paliw z Rosji, to powinno oznaczać
    też zniesienie wszelkich utrudnień dla OZE.

    Kilka dni temu dostałem e-mail.

    "[...]Wniosek nr MP3/xxxx (numer techniczny: yyyy) złożony w dniu
    2021-07-12 został zweryfikowany pod względem merytorycznym i księgowym
    pozytywnie. Został wpisany na listę projektów zakwalifikowanych do
    dofinansowania nr MP3/M/111, która została przekazana do Zarządu NFOŚiGW
    w celu jej zatwierdzenia. Po jej zatwierdzeniu otrzymasz informację o
    przyznaniu dotacji w Programie Priorytetowym Mój Prąd.

    Status wniosku możesz sprawdzić na stronach https://www.mojprad.gov.pl
    lub https://gwd.nfosigw.gov.pl.

    Z poważaniem
    Zespół Programu Mój Prąd"

  • 4. Data: 2022-03-30 21:15:03
    Od: M M <m...@g...com>

    Jeszcze weryfikują wnioski z lipca - mój jest z września...