    Subject: Re: CO i gigadzule a kilowatogodziny w mieszkaniu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Mon, 13 Feb 2017 17:03:58 +0100

    W dniu 13.02.2017 o 16:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > W jesiennym sezonie grzewczym (do 31 XII)
    (...)
    > razem 580 zł.
    mam prośbę. napisz co kosztowało 580zł. ogrzewanie mieszkania (ok90m)
    wraz z nieuniknionymi kosztami, w jednym miesiącu czy jednym roku?

    > Dla porównania: 2250 kWh z innych źródeł (np. en.el., lub lokalna kotłownia/lokalny
    piec na gaz) ile by kosztowało, wg nawet najtańszej taryfy (duże miasto)?

    w dużym przybliżeniu
    gaz 12groszy
    prąd dwie taryfy
    okolice dwdziestu kilku groszy i prawie 50
    Ale są jeszcze jakieś dodatki stałe, z tym że przy dużym użyciu,
    stanowią zdecydowanie mniejszą część rachunku. NApewno masz prąd, wiec
    rzuć okiem na swój rachunek

    ToMasz