eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCWU na rozdzielaczu › Re: CWU na rozdzielaczu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer04.fr7!futter-mich.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    Subject: Re: CWU na rozdzielaczu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <of9bo9$v2d$1@node1.news.atman.pl>
    <59183834$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <of9dmu$1eh$1@node1.news.atman.pl> <of9eis$27f$1@node1.news.atman.pl>
    <59184de9$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <ofa9jp$u0p$1@node1.news.atman.pl>
    <5918c04e$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Mon, 15 May 2017 03:56:11 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.1.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5918c04e$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: en-US
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 15
    Message-ID: <59190abd$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 91.232.50.130
    X-Trace: 1494813373 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15204 91.232.50.130:53768
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1889
    X-Received-Body-CRC: 235754074
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:528860
    [ ukryj nagłówki ]

    On 14.05.2017 22:38, Uzytkownik wrote:

    > W hurtowniach są pewne zasady, które polegają na tym, że dla klienta "z
    > ulicy" są ceny katalogowe, a dla instalatorów są rabaty. Ponadto wiele
    > firm ma taką politykę, że nie uznaje gwarancji jeżeli towar jest kupiony
    > poza siecią dystrybucji np. kupiony u przypadkowego sprzedawcy w
    > internecie. Tak np. jest z niektórymi kotłami CO. Kupisz powiedzmy
    > 500-1000zł taniej w internecie, a później się okazuje, że kocioł jest
    > bez gwarancji, a nabywca dowiaduje się o tym dopiero jak trzeba będzie
    > skorzystać ze świadczenia gwarancyjnego.
    >

    Ja zwykle z gwarancji rezygnuję na piśmie. Sprzedawcy lubią się zasłonić
    opinią producenta, a tak nie obchodzi cię to.
    Nie wytrzymał 2 lata i oddawać kasę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1