  • Data: 2020-05-28 23:59:53
    Temat: Re: Cena działki
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2020 o 22:57, Kadar pisze:

    > Nie wiem gdzie się dopisać więc zakładam nowy wątek chociaż mam proste pytanie i
    odpowiedź pewnie też nie będzie skomplikowana.

    > Ile w Polsce może kosztować działka rekreacyjna z jakimś małym drewnianym domkiem?

    Nie wiem, czy dla Ciebie nie będzie zbyt skomplikowane wpisać choćby na Olxie:
    "działka rekreacyjna z domkiem", by uzyskać 5-stronicowy wynik z działkami
    w cenach od 10.000 zł (do negocjacji) do 580.000 zł (bez negocjacji), czy na
    sprzedajemy.pl, by zgłosiło się 50 ogłoszeń z cenami od 17.900 zł do 390.000 zł.
    Nie dziękuj, wolnomyślicielu.