  • Data: 2015-03-30 13:23:12
    Temat: Re: Ceny zbiornik�w CWU
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 30 marca 2015 09:14:10 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:

    > Popieram.
    > Jednoczesnie ostrzegam przed samodzielnym spawaniem nierdzewki. tez bylem
    > taki cwany i kupilem na alle
    > 300 l spawany nierdzewny za 3000 z dwoma wezami....
    > Po 10 miesiacach juz byl gotowy....
    > facet sie migal ze niby stal byla do d*pu i ma zwroty ale kase oddal po 1
    > rozmowie.
    > Kupilem viessmana 350 1 w, za 2000 - bez ocieplenia, zostalo na przylacza i
    > jeszcze na piwo.
    > szczerze polecam obejrzec sobie taki bojler. Jak starannie i dolkadnie jest
    > to zrobione. Jak wygladaja spawy.
> [...]

    A jak ktoś ma uprawnienia do spawania stali nierdzewnych i kwasoodpornych to też nie
    polecasz? I nie pierdol że nierdzewny zły tylko dlatego że ktoś go długo robił. Poza
    tym tylko dyletant będzie chciał nierdzewny jak stal kwasoodporna niewiele droższa od
    nierdzewnej. Ty nie polecasz zbiornika zrobionego na miarę a ja nie polecam czytania
    głupot jakie wypisujesz.