  • Data: 2020-07-02 23:21:46
    Temat: Re: Certyfikat energetyczny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kadar napisał:

    > Im dłużej tu jestem tym bardziej się dziwię jak mało poinstalowanych
    > jest klimatyzatorów. W miastach owszem może nawet na każdym domu.
    > Ale na wsiach bardzo rzadko można spotkać dom z klimatyzacją. W małych
    > miasteczkach jest podobnie.

    Mnie to nie dziwi. Oni tam żyja od wieków, a elektryczny klimatyzator
    jest wynalazkiem nowym, musieli się jakoś przystosować. Bardziej mnie
    dziwi to, że Polacy oduczyli się budować zgodnie z miejscowym klimatem.
    Albo to, że projektują wyłącznie z myślą o oszczędności na ogrzewaniu.
    Bywa, że wybór "nowoczesnych rozwiązań" daje zimą 500 zł oszczędności,
    ale w lecie nie da się uniknać wydatku 1000 zł na chłodzenie (albo
    męczyć się w gorącu).

    > W mieszkanie o którym napisałem nie było i nie ma klimatyzacji.

    No to może nie uwzględnił (chyba żeby przepis kazał uwzlędniać).

    --
    Jarek