    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 31 Dec 2021 14:39:48 -0800 (PST)
    Subject: Re: Chińczyki kupują żywność
    From: a a <m...@g...com>

    On Friday, 31 December 2021 at 23:09:55 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    w-efekcie-zywnosc-bedzie-jeszcze-drozsza-67210042397
    06976a
    pomiędzy USA i Chinami. Chiny będą chciały odzyskać Tajwan. Tajwan to kluczowy
    światowy producent półprzewodników. W tej chwili USA w zamian za złudna ochronę ma
    gwarancję dostaw tajwańskich półprzewodników. Gdy Tajwan wróci do Chin to bez
    tajwańskich półprzewodników USA zostaną gospodarczo cofnięte od kilku do kilkunastu
    lat. I o to chodzi Chińczykom. Chcą być pierwszym państwem na ziemi. Chcą kupować z
    krajów arabskich ropę bez ameryknskiej opłaty za ochronę w tym znienawidzonego przez
    Arabów Izraela. Chińczycy mają bardzo duże rezerwy w dolarach. Kupują wszystko jak
    leci żeby zdarzyć wydać jak najwięcej dolarów zanim staną się mało warte. Żadne
    amerykańskie embarga w stosunku do Chin się nie sprawdza. Surowcowo i energetycznie
    sa niezależne. Poza tym z wyjątkiem USA nikt z chińczykami nie chce iść ani na wojnę
    konwencjonalna ani na ekonomiczna. Obstawiam że Tajwan wróci do macierzy w przyszłym
    roku.

    Chinach na kontynencie.

    Stadt

    ==Według ICD 10 masz F22.8 i F22.9
    i dlatego do wojska cię nie przyjęli ?

    na świecie sa tylko globaliści i wieśniacy
    i ten podzial nie jest felerny