  • Data: 2023-05-05 20:30:30
    Temat: Re: Chinole nie próżnują
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-05-05 o 20:11, Kris pisze:
    > Czyli przewymiarowales instalacje skoro produkuje więcej niż możesz zużyć.
    Na razie bo nie uruchomiłem PC.

    > Z drugiej strony patrząc powinieneś być wdzięczny ;) że ZE że odkupują co Tobie
    niepotrzebne.
    > Sąsiadka jaja kurze sprzedaje i jak za dużo kur kupi/ za dużo jaj ma to nikt nie
    jest zmuszany żeby to od niej odkupić.
    > To co ja robię też muszę sam sorzedac-ew nadwyżki nikt nie musi kupic
    To trzeba było sobie PV postawić a nie narzekać tutaj.

    > .
    >
    > Jak byś to Twoje było to byś produkował węglowkami " bo się lepiej opłacają" czy
    czymś co się mniej opkaca?

    Zapominasz że i tak za to płacimy, a państwo jest cwane, wypycha swój
    droższy towar, chociaż to jak z podatkami, państwo nie ma pieniędzy, ma
    nasze podatki.
    Więc twoje pytanie jak widzisz jest bez sensu.

    --
    Janusz