    Subject: Re: Chińskie dętki
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Thu, 13 Dec 2018 11:07:05 +0100

    W dniu 13.12.2018 o 10:34, Jacek pisze:
    > 4.00 x 6
    no niestety tak jest z tymi najtańszymi gumami z chin. mozesz pójść z
    lekko napomopowaną dętką do sklepu i szukać podobnych rozmiarów ale
    lepszej jakości. zdalnie, przez internet firma kabat, ale napweno mają
    4x8, 4x10, na _sześć_ może mają ale ja nie słyszałem. szukaj u nich sam
    problemem też jest licha opona, która nie chroni dętki. o ile kupisz
    samą dętkę, to weź starą dętkę rozetnij wewnątrz po długości, jakbyś
    patroszył rybę i do starej dętki włóż nową, dopiero potem do opony.
    stara dętka ma być pomiędzy nową a oponą, stanowiąc dodatkową warstwę
    pośredniczącą. możesz do nowej dętki wlać uszczelniacz. specjalne
    mleczko, tezado, slime, albo setkę cocacoli ale zwyklej nie
    dietetycznej. ma mieć cukier
    ToMasz