  • 1. Data: 2018-12-13 10:34:06
    Temat: Chińskie dętki
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Szlag mnie trafi. Mam wózek ogrodowy i taczkę. W sumie 5 kół.
    Najlepsza dętka trzyma ciśnienie dwa tygodnie, najgorsza jest pusta już
    za dwa dni. Dętka kosztuje 9 zł. Wymieniłem już 3 sztuki, ale nowe nie
    są nic lepsze od starych. Widocznie Chińczycy opanowali technologię
    produkcji dętek z gumy półprzepuszczalnej.
    Ma ktoś z Kolegów namiar na dętki w rozmiarze 4.00 x 6 które będą
    trzymały powietrze? Nie musi być za 9 zł. Chętnie dam nawet 19, byle nie
    latać z pompką przed każdym użyciem wózka. Teraz mam sezon na palenie w
    kominku i wożę wózkiem drewno z szopki około 100 metrów. Nie zanosi się
    na śnieg, żeby wozić na sankach ;-)
    Rozważałem już zakup kółek pełnych, ale są strasznie ciężkie, więc na
    razie szukam szczelnych dętek.
    Jacek

  • 2. Data: 2018-12-13 10:55:22
    Temat: Re: Chińskie dętki
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 13.12.2018 10:34, Jacek wrote:
> [...]
    > na śnieg, żeby wozić na sankach ;-)
    > Rozważałem już zakup kółek pełnych, ale są strasznie ciężkie, więc na

    A jak wsadzisz dętkę pod wodę to gdzie lecą bąbelki? Próbowałeś?

  • 3. Data: 2018-12-13 10:56:28
    Od: l...@g...com

    Strach pomyśleć o chińskich prezerwatywach.

  • 4. Data: 2018-12-13 11:07:05
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 13.12.2018 o 10:34, Jacek pisze:
    > 4.00 x 6
    no niestety tak jest z tymi najtańszymi gumami z chin. mozesz pójść z
    lekko napomopowaną dętką do sklepu i szukać podobnych rozmiarów ale
    lepszej jakości. zdalnie, przez internet firma kabat, ale napweno mają
    4x8, 4x10, na _sześć_ może mają ale ja nie słyszałem. szukaj u nich sam
    problemem też jest licha opona, która nie chroni dętki. o ile kupisz
    samą dętkę, to weź starą dętkę rozetnij wewnątrz po długości, jakbyś
    patroszył rybę i do starej dętki włóż nową, dopiero potem do opony.
    stara dętka ma być pomiędzy nową a oponą, stanowiąc dodatkową warstwę
    pośredniczącą. możesz do nowej dętki wlać uszczelniacz. specjalne
    mleczko, tezado, slime, albo setkę cocacoli ale zwyklej nie
    dietetycznej. ma mieć cukier
    ToMasz

  • 5. Data: 2018-12-13 11:16:53
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-12-13 o 10:56, l...@g...com pisze:
    > Strach pomyśleć o chińskich prezerwatywach.

    a myślisz skąd się taka ilość chińczyków wzięła? :)

  • 6. Data: 2018-12-13 11:21:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 grudnia 2018 10:34:08 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Rozważałem już zakup kółek pełnych, ale są strasznie ciężkie,

    Ej tam
    Te koła do taczek z pianką zamiast opony wcale nie są dużo cięższe od normalnego koła
    z opona
    A być może wcale nie są cięższe bo mają felgi z tworzywa a w taczkach bywają stalowe.

  • 7. Data: 2018-12-13 13:45:27
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Kupiłem niedawno koło do taczki komplet z dętką w lokalnym sklepie
    wiejskim typu szwarc mydło i powidło, powietrze trzyma już kilka tygodni
    i nie widać ubytku. Ale co tam za dętka jest to nie wiem.
    Za koło zabuliłem 5 dych.

    L.

  • 8. Data: 2018-12-13 14:02:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty donosi:

> [...]
    > wiejskim typu szwarc mydło i powidło, powietrze trzyma już kilka
    > tygodni i nie widać ubytku. Ale co tam za dętka jest to nie wiem.

    Opona letnia, czy zimowa?

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2018-12-13 14:29:11
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Opona letnia, czy zimowa?

    Całoroczna :) Crossclimate:)

  • 10. Data: 2018-12-13 14:34:55
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 13 grudnia 2018 14:02:01 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Opona letnia, czy zimowa?

    Jesienna, bo zimy jeszcze nie było...

    L.