  • Data: 2019-04-19 15:34:53
    Temat: Re: Choinka
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2019 o 23:14 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Może to kogoś śmieszyć, ale mnie przestało.
    >
    > Niestety jesteśmy istotami żyjącymi, a ten świat jest tak urządzony, że
    > jeden organizm żyje kosztem życia innego organizmu. Jeżeli mielibyśmy
    > się rozwodzić nad każdym życiem to należałoby od razu popełnić
    > samobójstwo. Tylko, że nasze samobójstwo uśmierciłoby wiele innych
    > organizmów - choćby nawet bakterii, które żyją z nami w symbiozie.

    Pełna zgoda do wszystkiego co napisałeś.
    Przyroda dla człowieka wrażliwego jest brutalna i niezrozumiała.
    Codziennie giną miliony zwierząt ubite przez miliony drapieżników. W tej
    chwili tysiące pięknych sarenek są rozszarpywane żywcem przez tysiące
    wilków. Nie zawsze drapieżnik poluje i zabija aby się najeść. bardzo
    często jedynym powodem śmierci zwierzęcia jest to, że przez nieuwagę
    podeszło za blisko drapieżnika. Człowiek choćby się zesrał tego nie
    zmieni. Tak jest, było i będzie.

    TG