  • 41. Data: 2023-02-23 05:29:21
    Temat: Re: Ciekawa informacja z Anglii
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-02-2023 o 23:21, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Zenek ma 60+ czyli zdechnie za chwię...nodobra, za 15 lat i niedoczeka
    > tego co bazgroli, nie mówic już o kupnie przez niego jakiejś speluny, bo
    > to magabrednie, patrząc z perspektywy conajmniej 1000 lat na demografię,
    > budownictwo, podaż i ceny, gdzie dochodzi równierz wyburzanie, migracja,
    > wywłaszczanie, cokolwiek...
    >
    > Przemyśl spląkowanie tego debila i do końca życia masz 100% pewności że
    > ten pojeb bedzie pisał do ściany :]

    Dotyczy wszystkich którzy nie wiadomo po co mu jeszcze odpowiadają.
    Od wielu tygodni na tej grupie nie ma nic innego.
    Czytać się jej w rezultacie nie da.

  • 42. Data: 2023-02-23 08:51:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-22 o 23:21, LordBluzg(R)?? pisze:

> [...]
    > ten pojeb bedzie pisał do ściany :]...i co najważniejsze, NIGDY się nie
    > spełni to co pierdoli od jakiegoś czasu :)

    Jak bym splonkował wszystkich tych debili typu Kogutek, Master czy Cavallino
    to nie było by co czytać w tym usenecie.
    Więc w ramach taniej rozrywki czasem się poszarpię z nimi.

  • 43. Data: 2023-02-23 10:16:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nowe mieszkania z ostatnich roczników urządzone meblami wyposażone w sprzęt gotowe do
    zamieszkania wynajmują się jak świeże bułeczki
    przy cenach rzędu 100 zł/m2/mies.
    (W-wa)

    -----
    > Też tą nadpodaż widzę, w moim rejonie lekko licząc połowa nowo powstałych lokali
    jest niezamieszkała

  • 44. Data: 2023-02-23 10:24:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Namów ich do przyjazdu do nas.

    -----

  • 45. Data: 2023-02-23 17:09:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 23 lutego 2023 o 08:51:40 UTC+1 cef napisał(a):

    > Jak bym splonkował wszystkich tych debili typu Kogutek, Master czy Cavallino
    > to nie było by co czytać w tym usenecie.
    > Więc w ramach taniej rozrywki czasem się poszarpię z nimi.
    I nawzajem.

  • 46. Data: 2023-02-23 17:37:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 23 lutego 2023 o 10:16:40 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Nowe mieszkania z ostatnich roczników urządzone meblami wyposażone w sprzęt gotowe
    do zamieszkania wynajmują się jak świeże bułeczki
> [...]
    W Lodzin nijaki Misztal sprzedaje mieszkania a raczej apartamenty w wieżowcu którego
    jeszcze nie ma. Doda sobie kupiła apartament w tym wieżowcu. I jaki to ma związek z
    mieszkaniami wystawionymi na sprzedaż z cenami 5 tysięcy za metr? Żaden. Za kilka lat
    jak w Łodzi cena metra w używanych mieszkaniach dojdzie tysiąca za metr w wieżowcu
    Misztala ceny mogą dojść do kilkudziesięciu tysięcy za metr. Szukanie analogii w
    sytuacji demograficznej Polski jest bez sensu. W tym roku na rynku wtórnym zostanie
    250 tysięcy mieszkań a możliwość zagospodarowania będzie na poziomie 125 tysięcy.
    125 tysięcy dołączy do dwóch milionów pustych mieszkań jakie już są. Nie lubię dawać
    jednostkowych przypadków ale ten jest świeży. Zadzwonił znajomy jak mamy w zwyczaju
    pogadaliśmy o karabinach, wojnie w Chinach. W pewnym momencie pyta czy nie znam kogoś
    kto by niedrogo kupił mieszkanie. Powiedział gdzie, okolica ładna i spokojna.
    Odpowiedziałem że nie ale z ciekawości spytałem ile chce. Usłyszałem że niedrogo bo
    8300 za metr. Spytałem dlaczego do firmy zajmującej się pośrednictwem nie poszedł.
    Poszedł ale to złodzieje bo zaproponowali mu ze wystawia za 5200 za metr i że z tego
    klient będzie chciał cos urwac. To może niech wynajmie zaproponowałem. Okazało się
    że właśnie pozbył się cudem lokatorów co nie płacili od kilku miesięcy i że
    wynajmowanie wybił sobie z głowy. Chce sprzedać ale szybko żeby nie płacić tego
    wszystkiego co się płaci nawet jak mieszkanie puste stoi. Potem przeszliśmy na inne
    tematy.

  • 47. Data: 2023-02-24 09:22:21
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 23.02.2023 o 10:24, ąćęłńóśźż pisze:

    ty> Namów ich do przyjazdu do nas.to

    jednak
    > -----
    kretyn
    jestes

  • 48. Data: 2023-02-24 09:23:46
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 22.02.2023 o 11:02, Cavallino pisze:

    > Obstawiam, ze jednak mylisz skutki z przyczynami.
    > Nawet jeśli jest taka korelacja, to nie jest ona oderwana od innych
    > uwarunkowań.
    >
    > I to nie groźba tanich mieszkań powoduje jakieś interwencje, tylko
    > właśnie te inne czynniki i okoliczności.
    > Skutek może być jaki piszesz, ale wątpliwe że taka jest przyczyna.

    Nic nie mylę, piszę tylko o tym co widzę i tym co faktycznie ma miejsce
    na polskim rynku nieruchomości. Przyczyny szkodnictwa władz z mojego, -
    klienta punktu widzenia,  nie znam, wiadomo tylko że wielokrotnie
    ratowali drożyznę. Być może (choć osobiście nie sądzę) chodzi o ich
    troskę o firmy budowlane które poczyniły inwestycje i spadek cen mógłby
    oznaczać dla nich bankructwo. Ale chyba nie na tym polega, powinna
    polegać rola rządu aby sztucznie generować drożyznę, bo ktoś tam może
    zbankrutować..

  • 49. Data: 2023-02-24 09:49:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-02-2023 o 09:23, Trybun pisze:

    > Nic nie mylę,

    Ale przeczytaj ze zrozumieniem to co powyżej.
    I do skutku.

  • 50. Data: 2023-02-26 08:45:54
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 24.02.2023 o 09:49, Cavallino pisze:

    > Ale przeczytaj ze zrozumieniem to co powyżej.
    > I do skutku.

    A weź się Ty od*ol.