  • Data: 2017-10-19 16:30:20
    Temat: Re: Co to za heca z lojalką za prąd?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-17 21:48, sczygiel<"!">gmail.com pisze:

    > Nawet jak byl od Twojego dostawcy to juz ze trzy razy takie coś mnie dotknęło.
    > Za kazdym razem ignorowalem i jakos nie było co żałować.
    >
    > Śledź czy rząd ma zatwierdzić jakies podwyzki cen energii elektrycznej. Jak nie to
    olej.
    > Jak tak to wybadaj o ile ci podniosą.

    To było na zasadzie: czy wie pan co było napisane na ostatniej fakturze?
    Że po nowym roku będą nowe ceny na prąd i że można uchronić się przed
    tym podpisując umowę na 3 lata ze stałymi cenami.

    Tylko skąd do ch... mam pamiętać co było napisane, jak faktury raz na
    pół roku dostaję i najbliższa będzie w grudniu na kolejne pół roku? Jak
    się np. płaci zleceniem stałym to już w ogóle ma się wyj... na to, co
    było na ostatniej fakturze, więc po tym jego pytaniu już zacząłem
    wyczuwać podstęp.

    Chyba, żeby ratować sytuację odbąknął, że mogę sprawdzić w zakładzie
    energetycznym, że takie coś będzie; że niby on z tej prawilnej firmy -
    od mojego dostawcy energii. Pod pachą miał taką saszetkę na dokumenty,
    zapinaną na zamek, więc obstawiam, że był gotowy na podpisywanie umów.

    Dzisiaj zadzwoniłem do PGE i poinformowałem, że jacyś przebierańcy
    rzekomo w ich imieniu ogłaszają jakieś superpromocje. Na stronie
    internetowej dostawcy prądu nie doczytałem się o tej akcji, więc może
    znowu ruszy kampania uświadamiająca żeby patrzeć z kim podpisuje się umowy.

    Oczywiście dowiedziałem się, że oni po mieszkaniach nie chodzą, co
    najwyżej przesłali by z nową fakturą informację o możliwości podpisania
    umowy ze stałą ceną na 3 lata. Więc słusznie pogoniłem typa. Moi rodzice
    kiedyś podpisali umowę na prąd z jakąś trefną firmą to potem musieli
    odkręcać i sprawa prawie otarła się o sąd. Bo to była jakaś firma z tych
    na liście UOKiK-u.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/