  • 1. Data: 2017-10-17 16:55:55
    Temat: Co to za heca z lojalką za prąd?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Przylazł dzisiaj akwizytor, niby od obecnego dostawcy prądu (PGE) i
    mówił, że od nowego roku jakieś nowe taryfy na prąd wchodzą i że można
    lojalkę na stałą cenę na 3 lata za prąd podpisać. Prawda to, czy lepiej
    się trzymać od tego z daleka?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2017-10-17 18:17:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Obstawiam ze byl on od niby twojego dostawcy. Zawsze mozesz zadzwonic na infolinie
    swojego dostawcy i sie dowiedziec.

  • 3. Data: 2017-10-17 18:45:40
    Temat: Re: Co to za heca z lojalką za prąd?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-10-17 18:17, Zenek Kapelinder pisze:
    > Obstawiam ze byl on od niby twojego dostawcy. Zawsze mozesz zadzwonic na infolinie
    swojego
    > dostawcy i sie dowiedziec.

    Tak planuję zrobić. Zadzwoniłbym po jego wizycie, ale już było za późno.
    Pogoniłem ściemniacza, bo nie zamierzam wpierd... się w jakąś szemraną
    umowę.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2017-10-17 21:48:31
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 17 października 2017 16:55:57 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
> [...]
    > mówił, że od nowego roku jakieś nowe taryfy na prąd wchodzą i że można
    > lojalkę na stałą cenę na 3 lata za prąd podpisać. Prawda to, czy lepiej

    Nawet jak byl od Twojego dostawcy to juz ze trzy razy takie coś mnie dotknęło.
    Za kazdym razem ignorowalem i jakos nie było co żałować.

    Śledź czy rząd ma zatwierdzić jakies podwyzki cen energii elektrycznej. Jak nie to
    olej.
    Jak tak to wybadaj o ile ci podniosą.

  • 5. Data: 2017-10-17 22:15:41
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    Wprawdzie nie widziałem umów, które(całościowo) były lepsze niż stare, ale może coś
    już drgnęło.Są jeszcze drobne szczegóły:
    Jeśli się z jakiegoś powodu chcesz ją zerwać płacisz kary umowne.Podobno tu są duże
    pieniądze
    A jeżeli skończysz umowę, to może się zdarzyć, że w tej nowej sieci instalację trzeba
    do aktualnych standardów.
    A w instalacjach domowych jest taki burdel, że głowa malutka.Ty też są duże
    pieniądze- i bezpieczeństwo A kleenta ciężko wydłubać z kasy.Pamiętacie, ile funduszy
    emerytalnych powstało? Na mendle. A ile zostało potem?
    Ale może ja kraczę...Pozdro.
    I jeszcze jedno.Tylko informacje z pieczątką firmy coś są warte.Bo w praktyce, to
    tylko oni wiedzą gdzie diabła schowali. A malutkiego łatwo.Podrośnie.
    abomito

  • 6. Data: 2017-10-18 10:29:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-10-17 o 21:48, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Za kazdym razem ignorowalem i jakos nie było co żałować.
    >
    > Śledź czy rząd ma zatwierdzić jakies podwyzki cen energii elektrycznej. Jak nie to

    A od kiedy to rząd ustala ceny energii?

    --
    Pete

  • 7. Data: 2017-10-18 11:18:16
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 18 października 2017 10:29:04 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > A od kiedy to rząd ustala ceny energii?

    Od dawna?
    https://www.ure.gov.pl/pl/poradnik-odbiorcy/faq-czes
    to-zadawane-py/cieplo/3946,Jak-przebiega-proces-zatw
    ierdzania-przez-Prezesa-URE-taryf.html

    Ostatnio sie cos zmienilo?

    To czy nazwiemy ten proces ustalaniem czy zatwierdzaniem wiele nie zmienia.
    Obserwując wiadomości mozna wybadać czy zanosi sie na duże podwyzki.

  • 8. Data: 2017-10-18 11:28:25
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 18 października 2017 11:18:17 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:

> [...]
    >
    > To czy nazwiemy ten proces ustalaniem czy zatwierdzaniem wiele nie zmienia.
    > Obserwując wiadomości mozna wybadać czy zanosi sie na duże podwyzki.

    https://www.ure.gov.pl/pl/urzad/informacje-ogolne/ak
    tualnosci/6830,Taryfy-dla-energii-elektrycznej-na-ro
    k-kalendarzowy-2017.html
    Lepsiejszy link.

  • 9. Data: 2017-10-18 11:55:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-10-18 o 11:28, s...@g...com pisze:

> [...]
    ierdzania-przez-Prezesa-URE-taryf.html

    > https://www.ure.gov.pl/pl/urzad/informacje-ogolne/ak
    tualnosci/6830,Taryfy-dla-energii-elektrycznej-na-ro

    A odróżniasz znaczenia słów 'ustala' od 'zatwierdza'?

    --
    Pete

  • 10. Data: 2017-10-18 14:08:50
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 18 października 2017 11:55:33 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    tualnosci/6830,Taryfy-dla-energii-elektrycznej-na-ro
    k-kalendarzowy-2017.html

    > A odróżniasz znaczenia słów 'ustala' od 'zatwierdza'?

    A co za róznica?
    Nie zatwierdzi to podwyżki nie ma.

    W kontekscie wątku, starczy śledzić doniesienia na ten temat i mozna wywnioskować czy
    sie duża podwyżka szykuje.
    Jak chcesz sie czepiać detali, spoks. Widzę nie pomożesz pytającemu.