  • 11. Data: 2017-10-18 14:32:55
    Temat: Re: Co to za heca z lojalką za prąd?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-10-18 o 14:08, s...@g...com pisze:
> [...]
    to-zadawane-py/cieplo/3946,Jak-przebiega-proces-zatw
    ierdzania-przez-Prezesa-URE-taryf.html

    tualnosci/6830,Taryfy-dla-energii-elektrycznej-na-ro
    k-kalendarzowy-2017.html

    > A co za róznica?

    taka, że o zmianę ceny występuje sprzedawca energii a nie rząd ani URE.

    > Nie zatwierdzi to podwyżki nie ma.

    Na palcach jednej ręki można policzyć takie przypadki.

    > W kontekscie wątku, starczy śledzić doniesienia na ten temat i mozna wywnioskować
    czy sie duża podwyżka szykuje.

    Mamy ze dwie setki sprzedawców prądu, jak jeden podnosi cenę, to się
    przechodzi do innego.

    > Jak chcesz sie czepiać detali, spoks. Widzę nie pomożesz pytającemu.

    Ja?
    Jeszcze nie daj Bóg pytający skorzysta z Twojej rady i będzie czytał
    komunikaty rządu szukając informacji o zmianie cen prądu. Wyjdzie na tym
    jak Zabłocki na mydle.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2017-10-18 14:52:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pete pisze:

    > Mamy ze dwie setki sprzedawców prądu, jak jeden podnosi cenę,
    > to się przechodzi do innego.

    Kiedyś postanowiłem obdzwonić wszystkich. Nie zdawałem sobie sprawy
    z tego, że to są setki. Zresztą wtedy jeszcze tylu nie było. Rozmowę
    zaczynałem od prostego pytania: jakie stawki możecie mi zaoferować
    przy umowie bezterminowej. Odpowiedź była podobna do tej: żadne, mamy
    w taryfie umowę dwuletnią z gwarancją niezmiennych cen. Po jakichś
    dziesięciu telefonach dałem sobie z tym spokój.

    Jarek

    --
    Docent, nie teoretyzuj!

  • 13. Data: 2017-10-18 15:30:33
    Temat: Co to za heca z lojalką za prąd?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podlacze sie jeszcze raz bo znam kogos kto sie zalapal na " tanszy prad przez dwa
    lata". Przyszedl ludek, bajer mial opanowany do perfekcji. Oplata za energie
    elektryczna sklada sie z dwoch skladnikow. Oplata za prad i oplata za przesyl. Kable
    ma zaklad energetyczny i przysle rachunek za przesyl. Rachunek za prad przysle
    szemrana firma. No to sa dwa rachunki do oplacenia. Moj ZE jak sie spoznie z oplata
    kilka dni to chyba po dwoch tygodniach przysyla smsa zeby przypomniec. Zawsze place
    po terminie bo mi tak wygodniej. Nigdy z wyjatkiem paru groszy za spoznienia za pol
    roku nic nie doliczyli. Cwaniaki za przypomnienie licza konkretna kase. Znajomi klna
    bo sie okazuje ze rezygnacja w trakcie umowy jest kosztowna. Mowia ze jesli jest
    jakas roznica w cenie to tego nie zauwazyli bo zlotowki czy trzech zlotych nie da sie
    zauwazyc. A jak raz rocznie spoznic sie z zaplaceniem w terminie to cala
    wyimaginowana oszczednosc idzie w pizdu.

  • 14. Data: 2017-10-18 16:30:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 października 2017 15:30:34 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > A jak raz rocznie spoznic sie z zaplaceniem w terminie to cala >wyimaginowana
    oszczednosc idzie w pizdu.

    Dokłądnie tak to dziła
    W energa ceny energi to 0,2969zł
    Przesył to 0,2285zł
    Przyjmując ze rodzina zuzywa 300kW miesięcznie a konkurencja zaoferuje o 10% taniej
    jak ceny Energa to oszczędności będa rzędu 9zł miesięcznie
    Bedą albo nie będą bo te szemrane firmy jak piszesz maja dość długi katalog różnych
    opłat karnych za spóźnienie itp.

  • 15. Data: 2017-10-18 21:05:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-10-17 o 16:55, Krystek pisze:
> [...]
    > mówił, że od nowego roku jakieś nowe taryfy na prąd wchodzą i że można
    > lojalkę na stałą cenę na 3 lata za prąd podpisać. Prawda to, czy

    Szczują w zamian za to jak się coś popsuje to przyjdzie mądry pan i za
    friko naprawi i co miesiąc 12 zł 96 groszy dodatkowo :)

  • 16. Data: 2017-10-18 21:39:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    podobno darmowa naprawa za 12 zyli miesiecznie dotyczy tylko robocizny.

  • 17. Data: 2017-10-19 11:11:06
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    > mówił, że od nowego roku jakieś nowe taryfy na prąd wchodzą i że można
    > lojalkę na stałą cenę na 3 lata za prąd podpisać. Prawda to, czy lepiej

    Ja taką lojalkę mam podpisaną, ale tylko dlatego, że po prostu było to
    nic innego, jak podpisanie umowy na 2 czy 3 lata z aktualnym już dla
    mnie dostawcą, jakim jest Enea, w zamian za jakieś małe bonusy w cenie
    kW i niby jakieś tam rabaty na opiekę medyczną ;)

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 18. Data: 2017-10-19 16:30:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-10-17 21:48, sczygiel<"!">gmail.com pisze:

> [...]
    > Za kazdym razem ignorowalem i jakos nie było co żałować.
    >
    > Śledź czy rząd ma zatwierdzić jakies podwyzki cen energii elektrycznej. Jak nie to

    To było na zasadzie: czy wie pan co było napisane na ostatniej fakturze?
    Że po nowym roku będą nowe ceny na prąd i że można uchronić się przed
    tym podpisując umowę na 3 lata ze stałymi cenami.

    Tylko skąd do ch... mam pamiętać co było napisane, jak faktury raz na
    pół roku dostaję i najbliższa będzie w grudniu na kolejne pół roku? Jak
    się np. płaci zleceniem stałym to już w ogóle ma się wyj... na to, co
    było na ostatniej fakturze, więc po tym jego pytaniu już zacząłem
    wyczuwać podstęp.

    Chyba, żeby ratować sytuację odbąknął, że mogę sprawdzić w zakładzie
    energetycznym, że takie coś będzie; że niby on z tej prawilnej firmy -
    od mojego dostawcy energii. Pod pachą miał taką saszetkę na dokumenty,
    zapinaną na zamek, więc obstawiam, że był gotowy na podpisywanie umów.

    Dzisiaj zadzwoniłem do PGE i poinformowałem, że jacyś przebierańcy
    rzekomo w ich imieniu ogłaszają jakieś superpromocje. Na stronie
    internetowej dostawcy prądu nie doczytałem się o tej akcji, więc może
    znowu ruszy kampania uświadamiająca żeby patrzeć z kim podpisuje się umowy.

    Oczywiście dowiedziałem się, że oni po mieszkaniach nie chodzą, co
    najwyżej przesłali by z nową fakturą informację o możliwości podpisania
    umowy ze stałą ceną na 3 lata. Więc słusznie pogoniłem typa. Moi rodzice
    kiedyś podpisali umowę na prąd z jakąś trefną firmą to potem musieli
    odkręcać i sprawa prawie otarła się o sąd. Bo to była jakaś firma z tych
    na liście UOKiK-u.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/