  • Data: 2015-11-27 11:41:04
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-27 o 11:02, Bolko pisze:
    > Od razy była CAŁA infrastruktura i wiesz jedno nie daje mi spokoju.
    > Miałem tam auto przez 2 lata. I chyba raz je umyłem.
    > I to nie była tylko moja opinia. Ze jakoś tak czyściej tam jest
    > niż w Pl gdzie do bloku wybudowanego w królewskim mieście Krakowie
    > 5 lat temu nadal nie ma drogi.

    To, że jest czyściej wynika między innymi z faktu, że u nas zimą na
    drogi sypie się tony piachu, żeby dało się jeździć. Ten piach - wiadomo
    - włazi w każdą szparę. Wiosenne porządki - jak to u nas - po łebkach.

    Mnie ciekawi jedno: czemu w USA dominują podjazdy i chodniki z gołego
    betonu. Gdy żonie zaproponowałem takie rozwiązanie to pukała się w
    głowę, a i sąsiedzi "obowiązkowo": kostki, klinkiery i inne takie.

    Jak wychodzi cenowo taki podjazd z betonu? Ile za m2 "na gotowo"?

    --
    MN