  • Data: 2015-09-02 20:36:40
    Temat: Re: Co z pniakami po ściętch drzewach
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 1 września 2015 21:25:51 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:
    > Witam
    >
    > Wykarczowałem las sosnowy (3tys m2). Mam teraz kupę powyrywanych pniaków
    > i nie wiem co z tym zrobić. Na tę chwilę do pocięcia się nie nadają, bo
    > oblepione jest to piaskiem, a pniaki też dosyć sporych rozmiarów. Nikt
    > ze znajomych nie jest zainteresowany.
    > Na ognisko 4 szt sobie zatrzymam, ale co z resztą?
    >
    > Pozdrawiam
    > Baczek
    >
    > PS. Jeżeli jest ktoś zainteresowany proszę pisać.
    >
    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    Widzialem kiedys taka luparke do drewnianych klockow: na ramieniu koparki byl
    zamontowany taki ślimak do rozlupywania klockow.
    Operator kierowal tego slimaka na klocki lezace na ziemi i b. szybko, jeden po drugim
    , rozlupywal na mniejsze.
    Jakby tak te korzenie, rozdrobnic na mniejsze, to moze szybciej moznaby je
    zagospodarowac ?