eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzapki z głów dla Amerykanów. Pokazali jak produkować › Re: Czapki z głów dla ... Ile kosztuje w USA zestaw solarny
    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czapki z głów dla ... Ile kosztuje w USA zestaw solarny
    Date: Wed, 13 Jun 2012 04:23:50 -0700 (PDT)
    <jr9sl3$l3j$1@usenet.news.interia.pl>

    W dniu środa, 13 czerwca 2012 13:13:38 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ze co?
    > Uzytkowo niefunkcjonalne?

    To o czym Marek pisał- czyszczenie, konserwacja, odśnieżanie, trudniejszy montaz na
    dachu. Wiem, wiem że montaż to jednorazowo, konserwacji tez nie ma za dużo ew
    czyszczenie raz do roku i zima odsnieżanie tez nie obowiązkowo a jesli już to i nie
    za często..
    No i kolektory coby nie pisać szpecą dach.
    Na ziemi tez łatwiej precyzyjnie ustawic w stosunku do słońca
    Co do osniezania to tym akuarat ja siuę nie przejmuje bo nie zalezy mi na uzyskach
    zimą ale dla maniaków kolektorów to jest problem. Obserwowałem tej zimy dwa kolektory
    na płaskim dachu przy wyjezdzie z mojej uliczki. Zimą po nawet najmniejszych opadach
    śniegu praktycznie do południa były zaśniezone. Podczas mrożnych dni nawet dłuzej.
    Dla mnie kolektor ma sens jedynie latem i to pod warunkiem że zostanie
    kupiony/zrobiony w rozsądnej cenie. Dlatego albo samoróba albo takie kompaktowe jak
    te z Kazachstanu do których linka wczoraj podałem;)