    From: wolim <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czarne kropki (pleśń?) na białym silikonie
    Date: Mon, 09 Jul 2012 12:52:09 +0200

    W dniu 2012-07-09 12:35, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 9 lipca 2012 12:11:39 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > ?

    > Jak kupował fachowiec(najgorsza z możłiwych opcji) to zamiast odpowiedniego masz
    najtańszy;). Podejrzewam że moze to byc akryl zamiast silikonu sanitarnego i stąd
    problem. Skoro sprawa swieza to powachaj to coś- jak pachnie octem to jest to silikon
    sanitarny.

    Nie no, aż do tego stopnia bym fachowca nie podejrzewał.
    Być może, rzeczywiście, dał najtańszy silikon, ale akryl?

    Tego czarnego się raczej nie domyje. Trzeba wydrapać, dokładnie wysuszyć
    i położyć porządny silikon. Chociaż i taki po jakimś czasie zajdzie grzybem.

    Pozdrawiam,
    MW