  • 1. Data: 2012-07-09 11:28:49
    Temat: Czarne kropki (pleśń?) na białym silikonie
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Witam,

    W świeżo zamontowanej kabinie prysznicowej na białym silikonie na styku
    kafli i brodzika - pojawiły się czarne kropki - chyba pleśń.

    Nie chce zejść zwykłą chemią. Macie na to jakiś sposób?

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-07-09 11:43:20
    Temat: Re: Czarne kropki (pleśń?) na białym silikonie
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-07-09 11:28, Marcin N pisze:
> [...]
    > kafli i brodzika - pojawiły się czarne kropki - chyba pleśń.
    >
    > Nie chce zejść zwykłą chemią. Macie na to jakiś sposób?

    Jaki to konkretnie silikon?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2012-07-09 12:11:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-09 11:43, quent pisze:

    > Jaki to konkretnie silikon?

    Konkretnie to nie wiem. Fachowiec mówił, że odpowiedni zgaduję więc, że
    taki jest. Od prac minęło już dobre pół roku, ale pierwsze kropki
    pojawiły się po 1-2 miesiącach.

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-07-09 12:35:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 lipca 2012 12:11:39 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    ?

    > Konkretnie to nie wiem. Fachowiec mówił, że odpowiedni zgaduję więc, że
    > taki jest.
    Jak kupował fachowiec(najgorsza z możłiwych opcji) to zamiast odpowiedniego masz
    najtańszy;). Podejrzewam że moze to byc akryl zamiast silikonu sanitarnego i stąd
    problem. Skoro sprawa swieza to powachaj to coś- jak pachnie octem to jest to silikon
    sanitarny.

  • 5. Data: 2012-07-09 12:52:09
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-07-09 12:35, Kris pisze:
> [...]
    problem. Skoro sprawa swieza to powachaj to coś- jak pachnie octem to jest to silikon

    Nie no, aż do tego stopnia bym fachowca nie podejrzewał.
    Być może, rzeczywiście, dał najtańszy silikon, ale akryl?

    Tego czarnego się raczej nie domyje. Trzeba wydrapać, dokładnie wysuszyć
    i położyć porządny silikon. Chociaż i taki po jakimś czasie zajdzie grzybem.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 6. Data: 2012-07-09 13:12:23
    Od: "hit\(wytnij to\)o...@o...pl" <hit(wytnij)okazja@o2.pl>

    Polej zwykłym domestosem i zostaw na noc rano nie bedzie sladu po grzybie i
    plesni ,sprawdzony sposób skuteczny w 99% .
    Pozdrawiam Juliusz

  • 7. Data: 2012-07-09 13:18:26
    Temat: Re: Czarne kropki (ple???) na bia?ym silikonie
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-07-09 13:12, hit(wytnij to)o...@o...pl pisze:
    > Polej zwyk?ym domestosem i zostaw na noc rano nie bedzie sladu po grzybie i
    > plesni ,sprawdzony spos?b skuteczny w 99% .
    > Pozdrawiam Juliusz

    Jeśli ma brodzik akrylowy to świetnie mu poradziłeś.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2012-07-09 14:02:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    > W świeżo zamontowanej kabinie prysznicowej na białym silikonie na styku
    > kafli i brodzika - pojawiły się czarne kropki - chyba pleśń.
    >
    > Nie chce zejść zwykłą chemią. Macie na to jakiś sposób?

    A co to jest "zwykła chemia"? Próbowałeś bielinką/chlorem do prania?
    Poszukaj jakiegoś produktu co ma wyraźnie napisane że zawiera chlor.

  • 9. Data: 2012-07-09 19:11:38
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > W świeżo zamontowanej kabinie prysznicowej na białym silikonie na styku
    > kafli i brodzika - pojawiły się czarne kropki - chyba pleśń.
    >
    > Nie chce zejść zwykłą chemią. Macie na to jakiś sposób?

    jeśli wykluczysz:
    - występowanie tego czegoś w innych miejscach łazienki (domu)
    - niesprawną wentylację
    to zajrzyj lepiej pod brodzik i zobacz co tam się dzieje...

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2012-07-09 20:59:49
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    A wietrzysz kabinę czy wszystko kiśnie w środku? Dajesz szansę wyschnąć
    wodzie czy podlewasz pleśń?
    Jeśli nie to wytrzesz pleśn a ona za tydzień znowu się pojawi.