  • 21. Data: 2012-07-12 01:52:37
    Temat: Re: Czarne kropki (pleśń?) na białym silikonie
    Od: "Wojtek Kaszuba" <w...@n...pl>

    Ale chyba ma znaczenie z jakiego materiału jest wykonany brodzik. Jeśli z
    akrylu to silikon powinien być też akrylowy .Przy użyciu zwykłego
    sanitarnego mogą być przecieki.

  • 22. Data: 2012-07-12 09:44:49
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Wojtek Kaszuba" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale chyba ma znaczenie z jakiego materiału jest wykonany brodzik. Jeśli z
    > akrylu to silikon powinien być też akrylowy .
    > Przy użyciu zwykłego sanitarnego mogą być przecieki.

    ROTFL
    To z czego powinien być zrobiony brodzik, aby można było położyć silikon
    sanitarny?
    Z sanitariatu, sanitarki, a może z sanitariuszki? :)

  • 23. Data: 2012-07-13 13:17:00
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    do brodzika akrylowego, to silikon neutralny sanitarny... od zwykłego żółte
    plamy na akrylu zostają...
    wprawdzie dosyć kiepsko się lepi, mało elastyczny i dopiero po miesiącu mogę
    powiedzieć, że ostatecznie związał jak trzeba, wcześniej trzeba uważać z
    myciem... teraz jak wyjmowałem wannę, to po zeskrobaniu nie ma śladu i
    trzymał mocno, był to produkt soudala

    pozdrawiam
    s_13