  • Data: 2021-03-22 23:41:19
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk napisał:

    > Skoro alternatywą jest czajnik podtrzymujący temperaturę wody _cały_
    > _czas_ to i termę też można puścić przez cały czas na grzanie,

    O! Chyba wreszcze udało mi się wytłumaczyć. Samodzielne kombinowanie
    z wynalazkami typu terma herbaciano-kluskowa nie ma żadnych zalet
    w stosunku do rozwiązań znanych ludzkości od lat, czyli na przykład
    czajnika. Ma za to wady.

    > szczególnie że... chyba jednak wpiszę to w stopkę. :P

    Szczególnie w tym przypadku.

    Jarek

    --
    Gdy z fortepianem się w domu zamykam,