    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Date: Tue, 23 Mar 2021 08:22:13 +0100

    > No tak. Krew zalewa, że ktoś kupił Viessmanna to chociaż przywalić
    > proponując gorsze i droższe rozwiązania. Ważne, żeby były po myśli
    > ToMaszka i żeby ToMaszek miał się do czego przypierd....ć.

    ktoś "ToMaszkowi" odpowiedział kulturalnie, więc Ty, musisz za niego mi
    kopnąć w dupę, bo inaczej nie zaśniesz spokojnie? To moja wina?
    Ja napisałem że tani kocioł kondensacyjny to termet, daj alternatywę i
    napisz dla czego jest lepszy, a nie mów co ja myślę, bo to szczyt braku
    kultury. a tym bardziej że chcę kogoś rozstrzelać. Czy ja gdzieś
    napisałem że naciągasz kogoś na większe wydatki więc jesteś oszustem?
    Właśnie żeby nit nie miał takiego wrażenia, PROSZĘ o argumenty
    uzasadniające wydenie większej ilości pieniędzy. co dostaje: _słowo_
    trwałość. Nie poparte niczym, po za tym że Ty tak mówisz. CZepianie się
    termeta, mimo że wiesz że wystarczy na allegro wpisać kocioł2f, od
    najtańszej i dostaniesz wiele tanich kotłów. Mnie to właśnie wnerwia jak
    majac zajebistą wiedzę, korzystasz z niej wybiórczo, nakreślając jeden
    trudno uzasadnialny kierunek. (wróżyłeś awarię mojego termeta
    spowodowaną przez taktowanie, pół roku czekam na określenie jakie jest
    dopuszczalne, prawidłowe) To _wygląda_ tak jakbyś miał prowizję od
    całości sprzedaży tego producenta. Albo jakbyś tu przyszedł celowo kogoś
    zrobić w bambuko. potem nakręcasz się na kłótniach z kogutkiem, a na
    mnie plujesz

    weź idź na spacer i pomyśl. Kup sobie banana, zjedz go dla zdrowia i
    zastanów się czy zapłaciłbyś dwa trzy razy tyle za niego. Ze złośliwości
    powiesz tak. ale zapytaj żony, mamy teściowej, czy to rola sprzedawcy
    czy klienta, przekonać kogoś że produkt jest wart wyższej ceny?
    Skoro zachęcasz kogokolwiek, w tym czy innym wątku do zakupu droższego,
    to napisz dla czego, a nie wyśmiewaj mojej oszczędności, nie pokonuj
    logiki epitetami. Nie pisz co "ToMaszek" myśli bo to _nie jest
    argument_. Dyskuje byłyby bardziej owocne i milsze, gdybyś nie pisał
    elaboratów _bez argumentów_. Im mniej będziesz precyzyjny, zapatrzony w
    swoją nieomylność, ja będę pytał _dlaczego?_. Co jest złego w tym
    pytaniu? Co jest poniżającego w udzieleniu odpowiedzi? JA tu nie widzę
    problemu, więc o co chodzi? Wygląda że jedynym problemem jest.... brak
    możliwości uzasadnienia, a w każdym razie brak możliwości _sensownego_
    uzasadnienia.

    ToMasz