    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czujnik otwarcia bramy wjazdowej
    Date: Thu, 26 Oct 2023 14:53:26 +0200

    W dniu .10.2023 o 14:22 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Problematyczne. Proponuję 2 kontaktrony połączone szeregowo i dwa
    > magnesy przymocowane od strony słupka na oba skrzydła.

    Nie widzę tego. Gdzie fizycznie byłby te kontaktrony?
    Brama ma murowane słupki, brama tego typu:

    https://www.sklepzogrodzeniami.pl/szafir-m/brama-dwu
    skrzydlowa-4-m-z-automatem-ogrodzenie-szafir-m?gclid
    =EAIaIQobChMItpGvmeCTggMVF6x3Ch0sGQ1oEAQYBSABEgJ1GvD
    _BwE

    Brama jest z profili zamkniętych, dlatego wymyśliłem, że kabelek schowam w
    profilu i przewiercę słupek (w środku mam pusto i dostęp przez kasetę
    wideofonu.

    Są nawet gotowce
    > na Supla na dwa osobne kontaktrony.

    link?