    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: Czy czapla ma sens?
    Date: 13 Feb 2023 22:17:35 GMT

    Jest Mon, 13 Feb 2023 11:53:00 -0800 (PST), ptoki (ptoki) pisze:
    > Teriera jakiegos wyucz. Prostszy w obsludze.

    Popieram. Sprawdzone doświadczalnie. Miałem takiego skubańca-kreta przez
    parę lat, że nic na niego nie działało (no, przyznaję, grane były
    wyłącznie metody humanitarne). Jak w zegarku włączał się jakoś wczesną
    jesienią i chwacko rył aż do zimy. Bydlak jakiś być to musiał, bo kopce
    niewiele mniejsze od tego w Krakowie.

    Aż którejś jesieni pojawił się pies. Jak na na niego popatrzeć, to może
    i niektóre elementy korpusu zbliżone do teriera. Jesienią najwyraźniej
    prowadził rozpoznanie, ale wiosną przeszedł do działań operacyjnych.
    W miejscu jednego z kretowisk znalazłem dziurę wykopaną niemal do
    wnętrza Ziemi. Od tego czasu po krecie słuch zaginął.

    > A niebiologicznie to kijek i pocieta butelka pet w kretowine daje rade.
    > Nie zawsze od razu ale u mnie dziala.

    Nie takie rzeczy robiłem - na tę bestię wszystkie te metody były
    nieskuteczne. Tylko samoocena mi spadła, bo czułem się jak idiota
    odprawiając te wszystkie czary.

    k.