  • Data: 2017-12-11 09:04:02
    Temat: Re: Czy dobrze mam ustawione ?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Dec 2017 08:04:17 +0100, tomlok wrote:
    > Nie wiem czy za duzo gazu mi nie pali.
    > Dom 240 m uzytkowej, przy temp na dworze ok 2 stopni pali 15m gazu, czy
    > jest ok ? czy moze na dole podkrecic zeby gora sie szybciej nagrzewala i
    > przez to mniej gazu? Na piecu temp ok 70 stopni, na tym zbiorniku
    > wyrownawczym cisnienie ok 1,3

    Przy gazowym ogrzewaniu chyba nie ma co się wiele zastanawiać:
    - albo zmniejszasz temperaturę gdzie możesz
    - albo godzisz się na spalanie jakie masz
    - albo docieplasz budynek (od podłogi strychu zaczynając, lub jego
    skosów zależnie od koncepcji)

    Fakt że na drugi piętrze jest relatywnie chłodniej niż na dole jest
    zastanawiający - grzejniki domniemywam te same, do tego całe piętro
    podgrzewane od dołu... Brzmi jakby ciepło uciekało strychem.

    Mateusz