  • Data: 2015-10-02 18:40:33
    Temat: Re: Czy ma ktos domofon otwierany przez NFC?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 października 2015 22:41:54 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Sa manipulatory dotykowe (pojemnosciowe?).

    Tak - sa wersje dotykowe. Ale ja specjalnie kupilem mechaniczny bo
    wydaje mi sie solidniejszy. No i mozesz w rekawiczkach furtke sobie
    otworzyc, a z dotykowym roznie to moze byc :)

    Nie ufam tanim dotykowym urzadzeniom ;)

    > Z tym, ze to co mnie troche zniecheca do szyfrowego zamka jest to, ze
    > brak w manipulatorze czytelnego przycisku dzwonienia. Prosty chlop moze
    > miec problem zeby sie dodzwonic i ten Krisa wydaje sie latwiejszy w
    > obsludze przy furtce dla gosci.

    Zamek to zamek, domofon mam osobno :) Faktycznie czasem ktos probuje "dzwonic"
    zamkiem ale szybko sie orientuje, ze domofon wisi na drugim slupku obok :-)

    > Powiedz mi przy okazji jaki masz kabel do zamka i do manipulatora?
    > Skretka wystarczy?

    Wystarczy. Ja mam jakis typowy domofonowy 10-cio bodaj parowy (oczywiscie
    uzywane jest duzo mniej ale dalem na zapas :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.