  • 1. Data: 2015-10-01 10:34:14
    Temat: Czy ma ktos domofon otwierany przez NFC?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie.

    Tak mnie naszlo, jak to kiedys byly kody numeryczne to zamiast tego
    uzywac NFC. Spotkal sie ktos z podobnym patentem?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2015-10-01 11:07:42
    Temat: Re: Czy ma ktos domofon otwierany przez NFC?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 października 2015 10:34:13 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tak mnie naszlo, jak to kiedys byly kody numeryczne to zamiast tego
    > uzywac NFC. Spotkal sie ktos z podobnym patentem?

    I do tego:

    http://tabliczni.pl/2013/07/nfc-ring-pierscien-ktory
    m-obsluzysz-zamek-do-drzwi/

    I jak w filmie SF wchodzisz do domu ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-10-01 11:22:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-01 o 11:07, Adam Sz. pisze:

    > I do tego:
    >
    > http://tabliczni.pl/2013/07/nfc-ring-pierscien-ktory
    m-obsluzysz-zamek-do-drzwi/

    > I jak w filmie SF wchodzisz do domu ;)

    No i gdzie to kupie?

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2015-10-01 15:14:44
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 15-10-01 o 11:22, Maniek4 pisze:

    m-obsluzysz-zamek-do-drzwi/

    > No i gdzie to kupie?
    >
    > Pozdro.. TK

    Tu:
    http://www.unicard.pl/news/42/86/Smartfon-otworzy-Ci
    -Drzwi.html

  • 5. Data: 2015-10-01 16:00:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bramka taka jak w markecie i etykieta przeciwkradziezowa w bucie.

  • 6. Data: 2015-10-01 17:00:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 października 2015 10:34:13 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Tak mnie naszlo, jak to kiedys byly kody numeryczne to zamiast tego
    > uzywac NFC. Spotkal sie ktos z podobnym patentem?
    Nie wiem co to NFC- znaczy wiem że w smarfonach jest- ale mam domofon otwierany na
    RFID
    Możesz naklejkę RFID na telefon przykleić i będziesz miał NFC;)
    Ja mam brelok RFID przy kluczach
    Domofon taki
    http://www.eura-tech.eu/DOMOFON-EURA-ADP-41A3-REMOTO
    -z-funkcja-breloka-zblizeniowego,3,142,87
    Cos koło 150kosztował i służy już ładnych pare lat bezawaryjnie
    Aczkolwiek teraz chyba wolałbym taki z klawiatura do wpisywania kodów. Telefonu po
    robocie przy sobie nie nosze, kluczy z brelokiem tez czasami nie biorą jak wychodzę
    do sklepu czy przejażdżkę rowerem więc nie raz musze dzwonnic żeby mi ktoś od środka
    otworzył. Taki na kod byłby praktyczniejszy

  • 7. Data: 2015-10-01 17:33:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 października 2015 17:00:29 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    do sklepu czy przejażdżkę rowerem więc nie raz musze dzwonnic żeby mi ktoś od środka
    otworzył. Taki na kod byłby praktyczniejszy

    Mam, uzywam namietnie, nie wyobrazam sobie inaczej :-)
    Moj sluzy ~5 lat i z jednej strony przestal juz "pikac" i klawisze trzeba
    coraz mocniej wciskac, zeby zalapal. Musze sobie kupic tez naklejke RFID na
    komorke zeby ta klawiaturke troche odciazyc, ten kod jest klepany z 20 razy
    codziennie jak nic przez kilka osob :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2015-10-01 19:34:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 1 Oct 2015 02:07:42 -0700 (PDT), Adam Sz. napisał(a):

    > I do tego:
    >
    > http://tabliczni.pl/2013/07/nfc-ring-pierscien-ktory
    m-obsluzysz-zamek-do-drzwi/

    E tam, lepiej od razu:

    https://dangerousthings.com/shop/xemi-em4200-2x12mm-
    injection-kit/

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2015-10-01 22:41:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-01 o 17:33, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > komorke zeby ta klawiaturke troche odciazyc, ten kod jest klepany z 20 razy

    Sa manipulatory dotykowe (pojemnosciowe?).
    Z tym, ze to co mnie troche zniecheca do szyfrowego zamka jest to, ze
    brak w manipulatorze czytelnego przycisku dzwonienia. Prosty chlop moze
    miec problem zeby sie dodzwonic i ten Krisa wydaje sie latwiejszy w
    obsludze przy furtce dla gosci.
    Powiedz mi przy okazji jaki masz kabel do zamka i do manipulatora?
    Skretka wystarczy?

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2015-10-01 23:07:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 października 2015 22:41:54 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > brak w manipulatorze czytelnego przycisku dzwonienia. Prosty chlop moze
    > miec problem zeby sie dodzwonic i ten Krisa wydaje sie latwiejszy w
    Kurcze, tu masz racje. W tym kierunku nie analizowałem.
    Córa podobnie jak ja telefon albo wyciszony, albo wyłączony, breloki z kluczami
    rzadko przy sobie ma to i opanowała włażenie wierzchem furtki.