  • Data: 2024-05-08 23:11:31
    Temat: Re: Czy naprawa pralki, jest opłacalna?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.05.2024 22:52, r...@k...pl wrote:
    > Aż sobie kupię nowe Beko, bo moje stare leci jakimś nudnym standardem ?

    Algorytm prania dostarczył mi największą zmianę z całej pralki, gdzie
    akurat nie spodziewałem się kompletnie niczego :-P

    Jeszcze fajna drobna rzecz zauważyłem, jakoś ogarnęli elektrozawór od
    wody że nie chodzi 0-1, tylko przy zamykaniu robi to szybko ale
    stopniowo - bez udaru po wężu i rurach w ścianie.

    Żona pewnie nawet nie zauważy, ale ja lubię takie smaczki. Widać że
    jakiś inżynier mimo księgowego za plecami zadał sobie trudu i coś wymyślił.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz