  • Data: 2024-03-17 19:16:00
    Temat: Re: Czy naprawa pralki, jest opłacalna? (A jaką pralkę polecacie teraz?)
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.03.2024 13:21, pytajacy wrote:
    > Przy typowaniu modelu agd i rtv, odpalam stronę EuroRtvAgd, zawężam do
    > wyszukiwanie do producenta i parametrów, które dla mnie są istotne i
    > zazwyczaj jest to model z bardzo dużą ilością opinii. Duża ilość opinii
    > świadczy o tym że ten konkretny model jest bardzo popularny i taki
    > zakupuję.

    Identycznie kupiłem tę pralkę samsunga eco bubble 6kg w 2017 roku x-D

    Ale razem z nią zmywarkę sharp (jako jedyna z dostępnych miała
    automatyczne otwieranie na koniec) i zamrażarkę zelmera. Dwa ostatnie
    sprzęty póki co, nie miały awarii.

    Ja wnioskuje z tego, że to jednak loteria. Co mi po 200 pozytywnych
    komentarzach jeżeli sprzęt produkowany od 2 lat?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz