    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 15 Jul 2016 14:27:01 -0700 (PDT)
    <nmaeod$ins$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <nmag2q$k6j$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <nmaigv$mqd$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <nmap3q$tee$1@node2.news.atman.pl>
    <5788f030$0$12550$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmas4i$nq6$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <nmbic6$m95$2@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Czy projektor to telewizor?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy dopuszczasz ze cos moze nie byc dwustanowe? Sa tacy co uciekali przed wojna, sa
    tacy co przyjechali dla lepszego zycia. Sa i tacy ktorzy przyjechali zeby zabijac.
    Bezmyslnosc Merkelowej spowodowala ze te i jeszcze inne grupy sie wymieszaly. Dasz
    sobie fiuta w talarki pociac ze wsrod tych ugotowanych w ciezarowce nie bylo
    bandytow? Sadzisz ze ja z zelaza jestem i mnie nic nie rusza. Ze mi nie szkoda malych
    dzieci? Pokazywali zdjecia malego chlopczyka ktory sie utopil. Serce mi krwawilo.
    Dzisiaj pokazali w telewizji cialko malego dziecka przykryte folia i obok lezala
    laleczka taka sama albo bardzo podobna do tej jaka ma moja wnuczka. Stary jestem i
    sie poryczalem. Nie mam nic przeciwko imigrantom skad by nie byli. Ale chce zeby sie
    integrowali. A arabowie nie chca sie integrowac tylko narzucac mi swoje obyczaje i
    wole. Jako facet mam w zakresie obowiazkow bezwzgledne chronienie w miare moich
    mozliwosci i umiejetnosci swoich wnukow i dzieci. I jak by to mialo byc kosztem
    czyjegos zycia, nawet kosztem zycia dziecka agresora, to reka mi nie zadrzy. Pierwsi
    uchodzcy przybyli do Francji zaraz po wojnie. Nie zintegrowali sie, ich dzieci mialy
    mozliwosc zintegrowania sie. Tez sie nie zintegrowaly. Powiekszyly tylko enklawy w
    ktorych zyja. A teraz ich nie zintegrowane trzecie pokolenie zaczyna kasac reke ktora
    karmila ich dziadkow i rodzicow. A Ty mi proponujesz eksperyment czy kolejne miliony
    Arabow sie zintegruja. Oni wszyscy do uspienia sie nadaja albo do zycia w Afryce jaka
    sami sobie stworzyli bo w Europie miejsca dla nich nie ma.