  • 221. Data: 2016-07-18 17:58:57
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 17:07:34 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > To już chyba lepiej dostać bombą.

    Turcja jest islamska (po ostatnim zamachu jeszcze bardziej) - dostana tam
    obywatelstwo, ciapaki do kebabow pasuja, wszystko gra.

    Ale tak jak piszesz - przymuszac do tego nikogo nie trzeba, moga zostac w
    Syrii - chcacemu nie dzieje sie krzywda :-)

    --
    Adam Sz.

  • 222. Data: 2016-07-18 18:03:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 17:54:35 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Dajcie jeszcze wyniki losowania lotto na jutro.

    Dobrze dla twoich bliskich ze potrafisz skojarzyc ruchy posuwiste w odbytnicy
    z koniecznoscia pojscia do sracza ale chyba juz niedlugo, bo zdolnosc kojarzenia
    faktow jest u ciebie w zaniku.

    --
    Adam Sz.

  • 223. Data: 2016-07-18 18:06:45
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Turcja jest islamska

    Mowa o życiu w obozach, kretynie. Na całe szczęście jesteś tylko małym
    zasranym adasiem, z którego zdaniem nikt się nie liczy.

    >Ale tak jak piszesz - przymuszac do tego nikogo nie trzeba, moga zostac w
    >Syrii - chcacemu nie dzieje sie krzywda :-)

    Życzę ci byś zdychał na raka w męczarniach. Wkrótce. Będziemy się tu
    zaśmiewać z twojego losu, właśnie tak, jak lubisz :-)

  • 224. Data: 2016-07-18 18:07:41
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 16:52:44 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Hehe dobry ten tekst z katechizmu. Tforcy zapomnieli ze w swieckim panstwie o
    niczym sukienkowi nie decyduja. A tam postulaty ze ma byc jak oni chca.

    decydują i nie decydują - wplywają posrednio na decyzje katoli ktorzy rządzą.
    Lewacy namawiaja poslow do popracia tego czy owego, dokladnie tak samo namawia kler
    poslow identyfikujacych sie z kk.
    a jaki masz problem? zły tekst? nie zgadzasz sie z nim czy co?

  • 225. Data: 2016-07-18 18:11:13
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >odbytnicy
    >z koniecznoscia pojscia do sracza ale chyba juz niedlugo, bo zdolnosc

    To jak z tymi murzynami, mają ich z USA odsyłać do Afryki? A co z
    Irlandczykami i mieszkańcami kraju basków, póki co to islamistom daleko do
    osiągniecia liczby zamów zmalowanych prze te "nacje" - jak z twoim kojarzeni
    w tych przypadkach, niewykształcony imbecylu?

  • 226. Data: 2016-07-18 18:16:07
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 10:17:10 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Wlasnie przed chwila uslyszalem w radiu, ze to nie byl zaden obywatel
    >Francji.

    To jak dasz ten namiar na swoje radio Erewan?

  • 227. Data: 2016-07-18 18:24:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 18:16:21 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > To jak dasz ten namiar na swoje radio Erewan?

    Tunezyjczyk, Mohamed "Z informacji ,,Daily Mail" wynika, że napastnik miał
    krzyczeć ,,Allahu Akbar - Bóg jest wielki!"", islamista. Rzeczywiscie ni chuja
    nie pasuje do profilu terrorysty :-) Normalnie trzecie pokolenie, zasymilowany,
    mily byl i staruszki przez droge przeprowadzal. Wzor obywatela.

    --
    Adam Sz.

  • 228. Data: 2016-07-18 18:28:32
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >zasymilowany,
    >mily byl i staruszki przez droge przeprowadzal. Wzor obywatela.

    Skup sie matołku - pisałeś, ze podali, iz nie byl obywatelem francuskim,
    gdzie to podali?

  • 229. Data: 2016-07-18 19:28:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Jul 2016 03:18:13 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Nigdzie nie maja uciekac. Maja zostac u siebie i walczyc w slusznej
    sprawie
    > . Polacy nie uciekali w czasie wojny za granice

    Już to widzę jakby teraz Polacy nie uciekali.

    --
    Marek

  • 230. Data: 2016-07-18 19:35:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > nie pasuje do profilu terrorysty :-) Normalnie trzecie pokolenie, zasymilowany,
    > mily byl i staruszki przez droge przeprowadzal. Wzor obywatela.

    świeżo nawrócony. Chlał wódę, ćpał i był homo
    wzór islamisty :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?