  • 31. Data: 2016-07-09 15:59:27
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To ze maja lazic wiem. Czy laza nie wiem. Kluczowe jest czy projektor to telewizor. Z
    nazwy nie ale kto wie co oni wykombinowali. Mogli by w koncu wliczyc do pradu i byla
    by czysta sytuacja.

  • 32. Data: 2016-07-09 21:39:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 9 lipca 2016 11:40:00 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Eeeee no co Ty.... Adam? :-P
    To samo pomyślałem- Adam mając 15831259 razy większe umiejętności i 956821 razy
    lepszy motorek ślizgu nie zaliczy.
    Zaraz pewnie foto motorka z faceboka wrzuci żebyśmy uwierzyli ze ma;)

  • 33. Data: 2016-07-09 23:41:00
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 9 lipca 2016 21:39:22 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > To samo pomyślałem- Adam mając 15831259 razy większe umiejętności i 956821 razy
    lepszy motorek ślizgu nie zaliczy.
    > Zaraz pewnie foto motorka z faceboka wrzuci żebyśmy uwierzyli ze ma;)

    Tu jest:
    http://4.bp.blogspot.com/-iwPz8mRcorY/UqJzAZnAbhI/AA
    AAAAAACEU/yQLJ5tqpb2M/s1600/Inilah+Foto+Gambar+Motor
    +Terunik+di+Dunia+Terbaru+(1).jpg

  • 34. Data: 2016-07-10 10:26:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    różowe?

  • 35. Data: 2016-07-10 11:06:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Ilosc lini to jeden z parametrow. Rownie wazna jest kompresja sygnalu. Jak
    telewizja scisnie do 1,5 Mbit/s to zeby nadawali w 8k to gowno bedzie. Ale jak jest
    4k z kodowaniem 4:4:4 to po przerobieniu na nizsza rozdzielczosc wyjdzie bardzo dobra
    jakosc. Jak z netu bitrate jest na poziomie 20Mbit/s to 800/600 bedzie lepszej
    jakosci niz duzo wieksza rozdzielczosc ale bardzo skompresowana. I nie masz sie z
    czego smiac. Zwyczajnie nie wiedziales ze tak jest.

    Zenek,
    rozmawiamy o praktyce czy teorii?
    Bo w praktyce, to na marnym źródle mi się nie chce włączać projektora.
    Od tego mam TV.

    A na jednym przykładzie z czapy chcesz udowodnić, że na 1200x800 widać
    różnicę pomiędzy HD, FHD i UHD to masz rację. *Da* się tak dobrać źródło
    żródła żeby to udowodnić. W teorii.
    Kabaret Starszych Panów w HD będzie wyglądał gorzej niż Sopot '89 w FHD
    A Sopot '89 w FHD będzie wyglądał gorzej niż finał EURO2016 w UHD.

    Do tego wystarczy projektor za 300PLN 800x600.

    Więc przepłaciłeś niestety.
    ;)

    --
    Pete

  • 36. Data: 2016-07-10 11:13:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 8 Jul 2016 14:13:37 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > przy reklamie klubu fc barcelona w 4k szczena sasiadowi opadla.

    Podaj linka do tej reklamy.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2016-07-10 11:35:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wpisz fc barcelona 4k

  • 38. Data: 2016-07-11 09:22:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 lipca 2016 10:26:44 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > różowe?

    Niestety nie - nie masz co liczyc ze po sezonie tanio odkupisz :D

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2016-07-11 09:29:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 9 lipca 2016 21:39:22 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > To samo pomyślałem- Adam mając 15831259 razy większe umiejętności i 956821 razy
    lepszy motorek ślizgu nie zaliczy.

    Widac zes slabo zorientowany, wiec pokolei: moturek taki jak fazer to sprzet
    raczej szosowy, miejski, niz sportowy. Ale nie ma to wiekszego znaczenia,
    bo do szkolenia umiejetnosci nadaje sie praktycznie kazdy dwukolowiec.
    Fizyka jest w kazdym ta sama :))

    A co do umiejetnosci - na torze jestem leszczem, to jest zupelnie inna jazda
    niz drogowa. Dlatego na pierwszy torowy wyjazd wybralem sie na szkolenie z
    profesjonalista (zawodowy scigant, wicemistrz slowacji w klasie 1000 :)

    > Zaraz pewnie foto motorka z faceboka wrzuci żebyśmy uwierzyli ze ma;)

    Tu nie chodzi o to zeby uwierzyc - ludzie ktorzy maja podobna pasje - lubia
    sie nia dzielic z innymi i tyle, a Budyn to stary jezdziec - on mnie
    moze nie kojarzy ale ja go pamietam przede wszystkim z pl.rec.motocykle
    laaaaaaaata temu :)

    --
    Adam Sz.

  • 40. Data: 2016-07-11 12:48:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 09:29:19 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    > sie nia dzielic z innymi i tyle, a Budyn to stary jezdziec - on mnie
    > moze nie kojarzy ale ja go pamietam przede wszystkim z pl.rec.motocykle

    staaare czasy :) Organizowałem jakies takie:
    http://www.buzar.riders.pl/e-wro/rajd.chl2004.htm

    ale do dzisiaj sie stara ekipa spotyka mimo ze p.r.m juz nie żyje

    b.