    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy spadna mi na glowe szafy? ;)
    Date: Fri, 20 Nov 2009 13:54:44 +0100

    > Na pewno boki sa ze soba laczone, ale nie wiem czy sa te tulejki (nie
    > kojarze czegos takiego) czy tylko sruby. Wleze tam wieczorem i
    > sprawdze to co piszesz. Dzieki.

    To czy sa sruby same czy z tulejkami nie ma duzego znaczenia i raczej w
    temacie nie wiele zmienia.
    Jezeli trzymasz tam lekkie rzeczy to po prostu spróbuj to dociazyc na chwile
    i srawdzisz co sie dzieje. Mozna spróbowac lekko pociagnac szafki w dól,
    mocno uchwycic i poruszac na boki, góra - dól. Jezeli dzieje sie cos zlego
    powinno dac sie to wyczuc. Jezeli nie wyczujesz luzu, uwiesisz sie (z
    czuciem :) i szafki dalej beda wisiec to nagle same z siebie nie powinny
    poleciec.
    Wazne jest to czy szafki sa przymocowane do sciany. Jezeli sa i kolki
    zaczynaja wychodzic moze byc zle. Ale to wlasnie powinno dac sie wyczuc
    próbujac poruszyc caly ten zestaw.

    pozdrawiam
    tom