    From: lolka <l...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy spadna mi na glowe szafy? ;)
    Date: Fri, 20 Nov 2009 13:28:05 -0800 (PST)

    On 20 Lis, 16:12, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Taaa, superwzmocnienie.

    Obejrzalam szafy.

    - jesli chodzi o tyl: w kazdej z 2 szafek wiszacych, na tylnej scianie
    w gornych rogach znajduja sie po dwa takie elementy:

    http://img233.imageshack.us/img233/1207/srubaplecy.j
    pg

    Prawdopodobnie tym one sa przymocowane do sciany. Z tym, ze miedzy
    plecami szaf a sciana jest 2,5 cm przerwy (listwy przypodlogowe).
    Osoba, ktora byla przy montazu szaf, pamieta, ze montazysci wycinali z
    plyty takie kwadraty, ktore umieszczali miedzy plecami szaf a sciana i
    przez te kwadraty przechodza sruby do sciany.

    Teraz laczenie szafek wiszacych ze stojacymi. Nie wyglada to za
    specjalnie :( Kazde dwie scianki sa polaczone takimi malymi srubkami:

    Te srubki ida w otworkach fabrycznych pod polki. Na kazdy bok jest po
    4 lub 5 takich srubek, z tym, ze:

    http://img256.imageshack.us/img256/7458/srubabok.jpg

    - niektore srubki (nie wiecej niz 4 lacznie) maja po drugiej stronie
    (wylocie) cos - chyba to jest taka nakretka z szyjka (tak gdybam):

    http://img9.imageshack.us/img9/8308/nakretkachyba.jp

    - inne srubki nie maja nakretek w "przeciwnej" szafie, jedynie jak sie
    zajrzy w dziurke, to widac szpikulec srubki, zwykle przekrzywiony

    - do czesci dziurek nie siegne zajrzec, ale w niektorych nawet nie
    widac tego szpikulca, czyli jakby srubka nie przeszla na wylot :(

    Wokol niektorych otworow na srubki sa pekniecia okleiny albo
    zarysowania, ale wygladaja jakby powstaly juz przy wkrecaniu, kiedys
    jak wkrecalam srube o tez mi tak peklo. Niemniej ogolnie nie podoba mi
    sie solidnosc tego.

    Calosc wyglada tak:

    http://img513.imageshack.us/img513/9360/calosck.jpg

    Na starych zdjeciach sypialni, ktore znalazlam, drzwiczki nie byly tak
    krzywo i to mnie martwi :(

    Czy dokrecenie dodatkowych srub na bokach nie wystarczy? Ja w sumie
    sama nie dam rady zrobic tych listew i innych rzeczy, o ktorych
    piszecie, nie wiem, moze powinnam do Ikei zadzwonic...:((