eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy zgodnie z PN studzienka kanalizacyjna może być osadzona w skarpie? › Re: Czy zgodnie z PN studzienka kanalizacyjna może być osadzona w skarpie?
  • Data: 2015-07-08 18:58:26
    Temat: Re: Czy zgodnie z PN studzienka kanalizacyjna może być osadzona w skarpie?
    Od: Bartosz Radwan <b...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.07.2015 18:25, Kris wrote:

    > Zgodność z projektem- tu się uczep.
    Chodzi Ci niezgodność polegającą na tym, że mam skarpę, której nie mam w
    projekcie? Zaprzyjaźniony geodeta stwierdził, że czasami bywają
    rozdzielne projekty zagospodarowania z różnych branż... póki co domagam
    się od developera rysunku, z którego wprost wynika, że projektant
    zaprojektował studnię w skarpie...

    > No i kasa, bo chyba nie zapłaciłeś jeazcze za coś takiego.
    Lepiej, zapłaciłem, jak jeszcze blok nie stał (był w budowie). Takie
    czasy, że kupujesz kota w worku...

    > Z drugiej strony- współczuję ludziom zmuszonym kupować od deweloperów
    > takie coś jak tu to pikuś, lepsze kwiatki bywają.
    Tak... tu też jest jeszcze kilka tematów, ale ten jest najbardziej
    problematyczny, ponieważ nie wiem, czy można coś sensownego z tą
    studzienką zrobić przy takim przebiegu kanalizacji - pewnie trzeba by
    ten przebieg zmieniać, a to i problem i koszty - developer pewnie będzie
    chciał tego uniknąć, sam się zresztą zastanawiam, czy jest sens...

    Póki co developer skrócił maksymalnie wystającą rurę, ale i tak wystaje.
    Twierdzą, że już nic nie da się z tym zrobić.

    Jeszcze mogę zadać Wam takie pytanie - co można z tą studzienką w
    skarpie zrobić, żeby developer się nie narobił i żeby tak nie sterczała?

    Bartek