  • Data: 2021-03-13 00:03:17
    Temat: Re: Czym się grzać....jak nie gazem?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-12 o 23:49, FEniks pisze:

    > Wygląda na to, że moja intuicja pokrywa się z tym, co zalecają
    > fachowcy od grzania:
    >
    > *"Zakręć grzejniki*

    Oczywiście masz rację.

    Są natomiast gotowe systemy sterowania. Np. firma Auraton ma w swojej
    ofercie klamki do okien z nadajnikami współpracujące ze sterownikami
    pokojowymi. Otwierając klamką okno do wietrzenia, automatycznie wyłącza
    się kocioł na czas wietrzenia. Podobne systemy można spotkać u innych
    producentów automatyki.