  • 1. Data: 2010-06-08 13:30:36
    Temat: Czym usunąć lepik?
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Jestem w trakcie remontu i po skuciu płytek ukazał się lepik czy tam
    inny mat. bitumiczny. Jak się tego cholerstwa pozbyć??
    Czym to rozpuścić??

  • 2. Data: 2010-06-08 13:40:05
    Temat: Re: Czym usunąć lepik?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 8 Cze, 15:30, lleeoo <l...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    > Jestem w trakcie remontu i po skuciu płytek ukazał się lepik czy tam
    > inny mat. bitumiczny. Jak się tego cholerstwa pozbyć??
    > Czym to rozpuścić??

    A musisz to usuwać? Zeskrob wystające fragmenty, resztę zostaw, to w
    niczym nie przeszkadza.

    J.

  • 3. Data: 2010-06-08 13:57:01
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-08 15:40, Jarek P. pisze:

    > A musisz to usuwać? Zeskrob wystające fragmenty, resztę zostaw, to w
    > niczym nie przeszkadza.
    >
    > J.

    No właśnie nie wiem czy płytki na tym bez problemu położę, częściowo
    będą na tym gładzie więc też może być problem.

  • 4. Data: 2010-06-08 18:13:49
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie nie wiem czy płytki na tym bez problemu położę, częściowo będą
    > na tym gładzie więc też może być problem.

    Zbierz szpachelką zgrubsza, resztę przeleć unigruntem i będzie dobrze.

    J.

  • 5. Data: 2010-06-10 09:21:47
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    usunac mozesz np.benzyna ekstrakcyjna