    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czym uszczelnić połączenie ściany z dachem
    Date: Tue, 19 Dec 2023 12:41:05 +0100

    > Tam jest parę miejsc gdzie to można spartolić, np blacha przymocowana do
    > styro na sztywno z papą, Trzeba tak to zrobić aby papa mogła pracować
    > pod blachą.

    Ale po co?
    Dach jest sztywny (płaski, betonowy), ściana też.

    > Ten uczelniacz ma pełnić rolę dekoracyjną. Jak cieknie to znaczy, że nie
    > ma wcinki obróbki w ścianę.

    W sensie w styropian?

    > Pewnie blacha jest przymocowana tylko kołkami do  ściany, przez papę i
    > od góry napaćkane uszczelniacza dla "szczelności" - tak zrobione zawszę
    > będzie ciekło po pewnym czasie.
    >
    > Tu masz rysunek jak to powinno wyglądać (u Ciebie nie będzie tych
    > zawijasów, bo masz papę). Mocowanie tej blachy nie może dziurawić papy.

    Nie rozumiem.
    To jak ma być przymocowana do ściany bez wkrętów, skoro papa ma być pod nią?

    > https://receptynadom.pl/powinny-byc-zrobione-obrobki
    -blacharskie-dachu-scianie-ogniowej/

    To nie ten przypadek, ten dach u mnie jest ze dwa razy niższy niż dom
    (ma ze 2,5 metra), stanowi coś w rodzaju tarasu.....